SOMO BORAC

Redizajn tportala osvojio nagradu za digitalni dizajn

17.11.2023 u 21:40

Bionic
Reading

SoMo Borac, najvažnije regionalne nagrade za digitalne radove, dodijeljene su 17. studenog u zagrebačkoj Tvornici kulture. Tportal je osvojio nagradu u kategoriji Best redesign

SoMo Borac powered by Httpool prvi put održan je u formatu cjelodnevne konferencije koja je ugostila najveće digital i medijske stručnjake iz regije i Europe. Ove godine je organiziran u partnerstvu s Hrvatskim društvom digitalnih izdavača (HUDI). Prvi puta je održana i cjelodnevna konferencija u čijoj je pripremi i čijem sadržaju sudjelovao HUDI.

Ove godine, za prestižnu SoMo Borac nagradu, pristiglo je više od 230 prijava u dvije kategorije - SoMo Advertising i SoMo Media. Nagrađeni redizajn tportala objavljen je u travnju ove godine, kada su ga pohvalili mnogi poznati Hrvati.

Objavljene dvije studije

Uoči konferencije SoMo Borac - na kojoj su se među ostalim analizirali najvažniji trendovi i anticipirala digitalna budućnost - predstavljeni su rezultati istraživanja kojeg je provela i objavila Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI), a u kojoj je sudjelovao i tportal.

HUDI je, naime, izradio dvije studije - Digitalna pretplata i Digitalna revolucija - koje daju ključne uvide u budućnost digitalnog oglašavanja, izdavaštva i medijskog prostora, prema mišljenjima stručnjaka iz izdavačke industrije. Studije se, među ostalim, primarno bave digitalnom pretplatom, oglašavanjem, novim tehnologijama i digitalnim sadržajem.

Digitalna transformacija stalno mijenja način na koji pristupamo informacijama, konzumiramo sadržaj i komuniciramo s brendovima. U ovom kontekstu, digitalne pretplate, pametno oglašavanje, nove tehnologije te digitalni sadržaj i formati su među ključnim temama koje oblikuju budućnost digitalnog izdavaštva u Hrvatskoj.

  • +2
SoMo Borac Izvor: Pixsell / Autor: Luka Stanzl/PIXSELL

Studije su rezultat dubinskih intervjua s vodećim stručnjacima u području digitalnog izdavaštva u Hrvatskoj, a cilj je shvatiti kako će se razvijati trendovi digitalnog izdavaštva, kao i kako će globalni trendovi utjecati na hrvatsko tržište.

Istovremeno su digitalne pretplate značajno porasle kao izvor financiranja za mnoge digitalne medijske platforme. Sadržaj visoke kvalitete i poticanje angažmana čitatelja zadani su ciljevi digitalnih pretplata, koje također imaju potencijal za donošenje stalnih prihoda izdavačima, navodi se u istraživanju.

Evolucija digitalnih pretplata u Hrvatskoj je također ispitana u ovim izvješćima, zajedno s glavnim izazovima i mogućnostima, s ključnim pitanjem: Je li digitalna pretplata uspješan poslovni model.

Obje studije možete pogledati na poveznici.

  • +4
SoMo Borac Izvor: Pixsell / Autor: Luka Stanzl/PIXSELL

O istraživanju, trendovima te o budućnosti industrije digitalnog izdavaštva i oglašavanja na SoMo Borcu su raspravljali i hrvatski stručnjaci.

Na panelu 'Je li istinsko razumijevanje vlastitog korisnika ključno za 'uhvatiti' pozornost u prezasićenom medijskom okruženju?' koji je moderirala Tatjana Rajković (Kabinet3C) sudjelovali su voditeljica prodaje i promocije na tportalu Mirela Hegediš Horvat, predsjednik HUDI-ja Ivan Pleše te glavni direktor digitalnog poslovanja u CME Adria Matej Lončar.

Tportal je i na WhatsAppu

Želite dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal OVDJE i kliknite 'Prati'