Istraživanje

Raste broj oglasa za zapošljavanje na neodređeno vrijeme

  • Autor: I. I. / Hina
  • Zadnja izmjena 10.07.2019 15:30
  • Objavljeno 10.07.2019 u 15:30
Ilustracija

Ilustracija

Izvor: Pixsell / Autor: Damir Špehar

Istraživanje portala MojPosao pokazu je da raste broj oglasa za zapošljavanje na neodređeno vrijeme, ali i da na tržištu rada postoji trend stagnacije, a najtraženija zanimanja u Hrvatskoj su iz područja turizma, ugostiteljstva i prodaje

Analiza ukupnog broja objavljenih oglasa za posao u prvih šest mjeseci 2019. na platformama portala MojPosao pokazala je da na tržištu rada u Hrvatskoj postoji trend stagnacije, a zabilježen je blagi pad broja objavljenih oglasa od dva posto, navodi u priopćenju MojPosao.

S druge strane, u prvih šest mjeseci ove godine objavljeno je više od 41 tisuće oglasa za posao, što je povećanje od osam posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

'Na temelju ovih podataka mogli bismo zaključiti kako tržište stagnira, ili blago pada, međutim, s obzirom na to da u Hrvatskoj sve teže pronalaze zaposlenike, poslodavci su uvezli značajan broj radnika iz inozemstva i na taj se način nose s manjkom radne snage', kazao je direktor portala MojPosao Igor Žonja.

Raste ponuda za rad na neodređeno vrijeme

U promatranom razdoblju broj oglasa za rad na neodređeno vrijeme porastao je za pet posto. Takvi su oglasi činili 65 posto ukupnog broja oglasa, dok je oglasa za rad na određeno bilo jedan posto manje nego u isto vrijeme lani.

U priopćenju se ističe kako rast broja oglasa koji nude zapošljavanje na neodređeno vrijeme pokazuje da poslodavci radnicima nude sve kvalitetnije uvjete rada, što potvrđuje i rast iznosa prosječne plaće za dva posto u odnosu na 2018. godinu.

S druge strane, zabilježen je lagani pad oglasa sezonskih poslova; prošle godine sezonci su se tražili u devet posto oglasa, dok ih se ove godine tražilo u osam posto.

Među najtraženijim zanimanjima dominirala su zanimanja iz područja turizma, ugostiteljstva i prodaje, a najviše su se tražili konobari, prodavači, skladištari i kuhari.

U odnosu na isto razdoblje lani, najveći porast broja oglasa zabilježen je u kategorijama dizajna i umjetnosti, farmaceutike i biotehnologije, ljudskih resursa te arhitekture.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!