VIRTUOZI IZ SDP-A

Nakon peticije podrške, sada se Varga i sam reklamira

22.06.2015 u 16:00

Bionic
Reading

SDP oklijeva s određivanjem točnog datuma izbora, ali to ga nije spriječilo da već započne predizbornu kampanju niskog intenziteta, kako bi se to reklo 'vojnim rječnikom'. Ministri promoviraju svoje uspjehe već duže vrijeme, a i sama stranka uključila se u kampanju izradom spota za peticiju podrške ministru zdravlja Siniši Vargi protiv privatizacije zdravstva

Iako je reklamiranje političkih stranaka zabranjeno izvan točno određenog vremena predizborne kampanje, SDP-ovci su pronašli rupu u zakonu jer, eto, društvene mreže nisu mediji. Sada se cijela priča nastavlja novim natječajem. Naime, Ministarstvo zdravlja raspisalo je natječaj za uslugu izrade strateškog komunikacijskog plana kampanje podizanja svijesti o implementaciji reformskih mjera u Narodnim novinama.

Drugim riječima, SDP i njihov ministar koriste vrijeme pred izbore da se preko države izreklamiraju. Na upit iz SDP-a, naravno, odgovaraju da oni s tim nemaju nikakve veze i da 'SDP online tim priprema samo online programe koje objavljuje SDP', kao što je bilo i u slučaju zbunjujuće peticije podrške ministru Vargi. Sada se, slučajno ili ne, na stranačku kampanju podrške ministru nadovezuje kampanja o podizanju svijesti o reformskim mjerama, koja se financira novcem Međunarodne banke za obnovu i razvoj, kako su nam sami kazali u pismenom odgovoru na upit.

Riječ je o programu poboljšanja kvalitete i djelotvornosti pružanja zdravstvenih usluga, koji je potvrđen Zakonom o potvrđivanju Ugovora o zajmu između Republike Hrvatske i Međunarodne banke za obnovu i razvoj za program poboljšanja kvalitete i djelotvornosti pružanja zdravstvenih usluga u Saboru RH.

Ukupna vrijednost zajma je 75 milijuna eura, a procijenjena vrijednost natječaja je 800 tisuća kuna bez PDV-a. U Ministarstvu zdravlja naglašavaju da je država kao zajmoprimac obavezna ispuniti uvjete kako bi imala pristup sredstvima iz tog programa. Jedan od uvjeta je implementacija komunikacijskih strategija, odnosno komunikacija o tome kakve se i zašto reforme provode.
I sve se lijepo poklopilo sa stranačkom kampanjom i skorim izborima.