SMIJENJENI ŠPRAJC ODGOVARA

'Kovačević zabranio prilog koji je prethodno odobrio'

  • Autor: N.B.
  • Zadnja izmjena 20.12.2011 21:11
  • Objavljeno 20.12.2011 u 21:11
Zoran Šprajc i Bruno Kovačević

Zoran Šprajc i Bruno Kovačević

Izvor: Pixsell / Autor: Pixsell

Smijenjeni urednik HTV-ova nedjeljnog 'Dnevnika' Zoran Šprajc reagirao je na odluku uprave HRT-a, prema kojoj mu je izrečena mjera opomene pred otkaz, a oduzeto mu je i uređivanje nedjeljnog Dnevnika

'Nisam namjeravao polemizirati preko medija, ali kolega Kovačević se malo udaljio od istine. U desku je, zajedno sa mnom i kolegom Alfierom, redigirao tekst priloga. Po logici stvari, redigirani tekst je finalna verzija teksta i

kao takva je išla u eter. Ni točka ni zarez se nakon toga nisu mijenjali', rekao je Šprajc u razgovoru za tportal.

'E-mail koji Kovačević spominje i u kojem se ne slaže s emitiranjem teksta kojeg je redigirao, poslao mi je nakon 'Dnevnika' i to kako bi i on imao pisani trag da se može oprati od svega. Ali sve je to nebitno. Ono što je presedan u povijesti HTV-a je da glavni urednik upada u studio i režiju i zabranjuje emitiranje priloga koji je prethodno odobrio i da su mu zbog toga odbila poslušnost oba urednika 'Dnevnika' i cijela režija.

Drugi je presedan da me nakon toga uprava HRT-a kažnjava s najtežom disciplinskom mjerom, opomenom pred otkaz, a da ni ja, ni moje kolege, prije toga nismo imali priliku za očitovanje, ni upravi ni pravnoj službi. Inače, na HRT-u čak i izricanje kazne za pušenje podrazumijeva prethodno očitovanje', zaključio je donedavni urednik nedjeljnog 'Dnevnika'.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi