LICE S OBLATNE

Je li ovo najluđi predizborni promo materijal?

19.05.2017 u 11:27

Bionic
Reading

Da će kandidati za lokalne izbore napraviti svašta kako bi pridobili građane da baš njima daju svoj glas, dokazuje sesvetski poduzetnik koji se našao na listi HSS-a. Njegov lik s neobičnom predizbornom porukom krasi ni manje ni više nego paket oblatni za kolače

Nositelj liste HSS-a za vijeće gradske četvrti Sesvete Darko Židak svoju je fotografiju uz poruku 'Razgrnite pepel, i pronađite žar u srcu' stavio na paket oblatni. Uz to im se potkrala pravopisna greška, tj. zarez im je viška.

Izbor ovog promo materijala ne čudi s obzirom na to da je Židak vlasnik popularne sesvetske slastičarnice i mini tvornice korneta, oblatni i keksa.

No nisu oblatne usamljene na listi bizarnosti. Olovke, upaljači i blokovi kao uobičajen promo materijal odavno su izašli iz mode. U tom je smislu odmak napravila i HNS-ova Anka Mrak Taritaš, kandidatkinja za gradonačelnicu Zagreba, koja je svoj lik i djelo reklamirala na pakiranjima vitamina C.

Svojedobno je i OraH, dok mu je na čelu bila Mirela Holy, izdao svoju liniju parfema. Oni, doduše, nisu bili besplatni, već su se prodavali kako bi se popunio budžet stranke.