BLAMAŽA - NEPROCJENJIVA

Cijena HTZ-ovih spotova 768.501 kuna

14.04.2010 u 17:23

Bionic
Reading

Dva spota, od kojih je onaj sa stražnjicom već postao legendaran, Hrvatska turistička zajednica platila je 768.501 kunu i 30 lipa

HTZ je marketinškoj agenciji BBDO ovaj iznos platio za šest spotova: za sporni spot pod imenom 'Recept za savršen odmor' i za 'Brojeve'. Oba spota rađena su u trajanju od 10, 20 i 30 sekundi na 25 jezičnih inačica, čime se po HTZ-ovoj računici dolazi do brojke od šest spotova. Oba spota autorski potpisuje slovenski redatelj Peter Bratuša.

Iz HTZ-a smo dobili i cijenu svake stavke:

TV spot, scenarij i storyboard - 18.500,00 kuna, produkcija TV spotova 'Recept' i 'Brojevi' u tri verzije od 30, 20 i 10 sekundi, redatelj, DOP, autorska prava prostorno, vremenski i teritorijalno neograničeno, format 16:9, full HD, 25 jezičnih mutacija, engleski spiker - 519.627,30 kuna. Postprodukcija slike stoji 66.100,00 kuna, a postprodukcija tona i engleski spiker 25.700,00 kuna. Sve zajedno to je 629.927,30 kuna plus PDV.

U Hrvatskoj turističkoj zajednici napominju da izmjena kadra sa stražnjicom u trajanju od tri sekunde neće iziskivati dodatne troškove. Naime, od šest različitih verzija spotova, sporni kadar pojavljuje se samo u onoj inačici koja se sustavno vrti kako u Hrvatskoj tako i na CNN-u, BBC-ju i televizijskim programima u državama na čije goste najviše računamo. Kojim će kadrom stražnjica biti zamijenjena, za sada nije poznato.