KAKVA SRAMOTA

Promotori nove sezone 'Igre Prijestolja' mogli bi naučiti ponešto o ledu

12.03.2017 u 07:41

Bionic
Reading

Nakon mukotrpnog i prilično iritantnog prijenosa uživo, svi obožavatelji popularne ekranizacije romana G.R.R. Martina saznali su točan datum početka nove sezone

Razlog zbog kojeg spektakularni prijenos nije bio spektakularan, pokušaj je da cijela stvar ispadne kul i hip, što je zbog općeg neznanja organizatora ovog događaja spektakularno podbacilo. Naime, scena koju su obožavatelji mogli vidjeti uključuje blok leda koji u sebi ima zamrznutu ploču. Na ploči, pogodili ste, stoji tajna poruka koju će vidjeti strpljivi gledatelji koji, pazite molimo vas, pričekaju da se kocka leda otopi.

Zvuči logično, zar ne? Sve što trebate napraviti je staviti blok leda od oko 200 kg i okružiti ga s nekoliko baklji. Vatra će učiniti svoje, a fanovi će ostati zapanjeni genijalnošću vas i vaše PR agencije. Pa, možda i ne.

Preko 130 tisuća gledatelja dobilo je ledeni ekvivalent promatranja boje dok se suši. Događaj se, očekivano, vrlo brzo pretvorio u pravi fijasko. Sekcija s komentarima odzvanjala je porukom 'vatra' (ključnom riječju kojom su organizatori željeli posjetitelje ponukati da komentiraju), a broj gledatelja počeo je padati.

Dramatični proces polaganog otapanja komadine leda prekinut je zajedno s prijenosom uživo pred očima tisuća fanova usmjerenima prema kocki leda. Stream je nakon toga prekinut još jednom, samo da bi se vratio prikazujući iste bacače kako nastoje otopiti ledenu kocku.

Organizatoru događaja očigledno je bilo više nego jasno da gledatelji ne planiraju provesti poduže vrijeme gledajući hrpu leda te su u presudnom trenu odlučili malo intervenirati i konačno prikazati plaketu na kojoj piše '16. srpnja'. Da, 'Igra Prijestolja' se ove godine neće vratiti tijekom proljetnih dana, već ćemo u njoj moći uživati uz ljetne vrućine.

Pretpostavljamo da bi događaj bio donekle podnošljiviji i kraći da su ga emitirali u lipnju, no hej - HBO je barem nakon ovog prijenosa dobio priliku razmisliti o tome koga unajmljuje da im radi promociju na Facebooku.