TEHNO NOVITETI

Pregledavanje sadržaja na Facebooku s ovim će ići još teže

06.11.2017 u 11:29

Bionic
Reading

Poznata društvena mreža upravo testira ankete u kojima je moguće glasati GIF-ovima...

Zahvaljujući uvođenju videoisječaka, Facebook više ne izgleda isto kao prije. Zidovi su nam zakrcani videoreklamama i kratkim viralnim isječcima, no Mark Zuckerberg i ekipa očigledno ne planiraju stati s kompliciranjem svakodnevnog švrljanja njihovom društvenom mrežom, piše The Next Web.

Još animacija

Facebook, naime, upravo testira ankete u kojima je moguće glasati GIF-ovima. Značajka funkcionira na isti način kao i standardna tekstualna anketa, s time da tvorac bira set GIFova koje korisnici mogu koristiti kao reakciju.

Evo kako to izgleda u akciji.

'Uvođenje GIF anketa nije ništa neočekivano' naglasio je The Next Webov glavni čovjek za društvene mreže. Matt Navarra. 

Ima li sve ovo smisla?

“Ova značajka korisnicima daje mogućnost da se izraze na poseban način i komuniciraju s prijateljima i obitelji'. Facebook svakim danom nastoji promijeniti način na koji koristimo ažuriranje statusa. Kompanija je tijekom 2017. uvela šarene statuse te se poigravala dodavanjem slične funkcije komentarima, no (na sreću) tu značajku je bar za sad stavila na stranu.

Kako će ljudi prihvatiti GIF ankete? Trebamo malo čekati i saznat ćemo.