NA PUTU DOLJE

Pokemon Go nas sve manje zanima

25.08.2016 u 11:23

Bionic
Reading

Nakon meteorskog uspona zanimanje za Nianticovu i Nintendovu igru proširene stvarnosti već neko vrijeme bilježi lagani pad

Ako su u pravu analitičari u tvrtki Axiom Capital Management, dioničari i uprava Facebooka, Twittera, Tindera, Instagrama i Snapchata mogu odahnuti. Prema njihovim procjenama, Pokemon Go dosegnuo je vrhunac i krenuo u silaznu putanju.

Naime, pokemanija koja je zahvatila svijet otkad je u srpnju predstavljena ta igra proširene stvarnosti zabrinula je mnoge koji su smatrali da će privući velik broj korisnika internetskih servisa online.

Zanimanje je bilo toliko da je cijena Nintendove dionice eksplozivno brzo narasla nakon što je igra postala dostupna u Sjedinjenim Državama, a porasla je potražnja i za starijim naslovima japanske tvrtke.


No podaci koje su prikupili Sensor Tower, SurveyMonkey i Apptopia pokazuju kako su broj dnevno aktivnih korisnika, preuzimanja te količina vremena koje igrači dnevno provedu uz Pokemon Go dosegli vrhunac i prešli u silazni trend.

Pokaže li se taj trend dugoročnim, prikazat će u drukčijem svjetlu ne samo održivost i popularnost same igre, već i proširene stvarnosti općenito, kažu analitičari te dodaju kako Google Trends već pokazuju pad zanimanja za proširenu stvarnost, dok je ono za virtualnu još uvijek na visokoj razini.

Više:Bloomberg