POJAČANJE IZ NORVEŠKE

Dok Hrvati bježe van, Rimac zapošljava svjetsku klasu

  • Autor: G.V.
  • Zadnja izmjena 12.01.2017 16:27
  • Objavljeno 21.12.2016 u 16:03
Jens Svedrup

Jens Svedrup

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Rimac Automobili

Proizvođač hiperautomobila iz Svete Nedjelje nedavno je u svoj prodajni tim primio novog suradnika, a radi se o Jensu Svedrupu, čovjeku s ogromnim iskustvom u poslu kojim se bave Rimac Automobili

Dok je jedna od glavnih dvojbi vrhunskih profesionalaca u Hrvatskoj otići u inozemstvo ili nastaviti karijeru ovdje, proizvođač hiperautomobila i tehnologije za automobilsku industriju iz Svete Nedjelje, Rimac Automobili, nedavno je svom prodajnom timu dodao Jensa Sverdrupa, Norvežana koji ima veliko iskustvo u prodaji takvog tipa.

Sverdrup na stranici Rimac Automobila na Facebooku kaže da je sretan i ponosan što se pridružio timu te kako vjeruje da će se Rimac Automobili uspjeti uzdignuti u neslućene visine. Prema onome što se može vidjeti iz njegovog profila na LinkedInu, Sverdrup je u karijeri između ostalog prodavao Ferrari, Maserati, Pagani i Wiesmann, bio šef prodaje Lamborghinija za nordijske zemlje te voditelj prodaje proizvođača Koenigsegga, tvrtke slične Rimac Automobilima po profilu.


Jedina je razlika u tome što Koenigsegg u svojem modelu Regera koristi tehnologiju Rimac Automobila, a ne obrnuto.

Iz odnosa s javnošću Rimac Automobila su za tportal naglasili kako će Sverdrup biti zadužen za tržišta Velike Britanije i SAD-a kao dio prodajnog tima tvrtke te kako poznanstvo s njim traje unatrag tri godine, a do konkretne suradnje je došlo nakon intenzivnih razgovora posljednjih nekoliko mjeseci. Dodali su da će on kao vanjski suradnik prodajnog tima predstavljati važnu kariku u izgradnji globalne prodajne mreže.

Sklapanje partnerstva s ovakvim tipom stručnjaka je izrazito bitno jer je automobile čije se cijene mjere u milijunskim iznosima teško prodavati bez iskustva u tzv. luksuznoj robi. Stoga nije neobično da se time ponekad bave osobe koje su se bavile prodajom luksuznih pića, nakita ili nekretnina, a najtraženiji su ljudi s iskustvom iz tog dijela automobilske industrije poput Sverdrupa. Kako je krug tvrtki koje se time bave malen, tako je i mogućnost zapošljavanja ljudi s iskustvom poput Sverdrupova vrlo rijetka, jer se radi o osobama koje mogu birati posao bilo gdje na svijetu

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!