NEW YORK CONCEPT

Budućnost luksuznog Hyundaijevog branda Genesis oduševljava

29.03.2016 u 12:35

Bionic
Reading

Hyundaijev novi brand Genesis lani je otkrio top model, limuzinu G90, no do 2020. godine namjeravaju predstaviti još niz drugih modela. Temelj će im činiti Genesis New York Concept, možda i najljepši automobil predstavljen na međunarodnom sajmu automobila u New Yorku

U svakom smislu ova luksuzna i hibridna sportska limuzina iskače od konkurencije. U Hyundaiju Genesisu navode kako su željeli istražiti potencijal i jedinstven pristup luksuzu orijentiranom prema vozaču, a 'Athletic Elegance' dizajn će se sasvim sigurno razviti u proizvodne modele, barem nekim od istraženih tehnologija unutar koncepta. Filozofiju ovako izvedenog dizajna nazivaju i 'ključnim elementima korejske kulture'.

I dok srce hibridnog koncepta čini 2.0-litreni T-GDi motor koji razvija 245KS, uparen s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa, motorizacija se čini sekundarnom - i možda čak dosadnom. Prva stvar upečatljiva pored dizajna je sljedeća generacija HMI-a (Human-Machine Interface). Genesis je u tako u koncept smjestio golemi 21-inčni zakrivljeni zaslon razlučivosti 4K iz LG-ja, a koji služi kao središnja površina s instrumentima. Kontrola sustava i multimedije se izvodi ili pokretima ruku u prostoru, ili dodirivanjem posebne površine.

Mnogi u auto-industriji su primijetili kako je upravo tržište luksuznih sportskih limuzina postalo zasićeno. Hyundai svojim brandom Genesis želi okrenuti ploču na svoj mlin te posebno privući mlade (i imućnije) potrošače.

I dok valja očekivati da će buduće proizvodne verzije (govori se i o barem jednom crossover modelu) Genesis vozila biti nešto konzervativnije, pored ovakvog koncepta teško je biti strpljiv i vidjeti koliko toga se želi napraviti na tržištu, prije eventualnog širenja u Europu.