fantastična zarada

U Dinamu imaju razloga za zadovoljstvo; evo koliko su milijuna eura ove sezone 'modri' zaradili u Ligi prvaka

03.11.2022 u 09:15

Bionic
Reading

Poraz 2:1 od Chelseaja u 6. kolu Lige prvaka značio je i oproštaj Dinama od europskih nastupa ove sezone. 'Modri' su avanturu u Ligi prvaka završili kao zadnja momčad skupine E. Ostvarili su pobjedu, remi i četiri poraza, osvojili četiri boda, ali i zaradili hrpu novca

Istina, Dinamo je završio svoj europski put za ovu sezonu, ali na Maksimiru nakon svega mogu biti itekako zadovoljni. Dinamo se nije osramotio u Ligi prvaka, a uz sve to je klupska blagajna puna do vrha. 'Modri' su ove sezone zaradili fantastičan novac.

Podsjetimo, sam plasman u jednu od skupina Lige prvaka Dinamu je zajamčio zaradu od 16.78 milijuna eura, u što je uračunata i zarada iz utakmica koje su 'modri' igrali u kvalifikacijama (Škupi, Ludogorec i Bodo/Glimt).

Uz to su 'modri' u skupini Lige prvaka ostvarili pobjedu i remi, za slavlje protiv Chelseaja u 1. kolu na Maksimiru dobili su 2.8 milijuna eura, a za remi s Red Bull Salzburgom inkasirali su dodatnih 930.000 eura.

No, zaradi tu nije kraj jer UEFA je već tradicionalno široke ruke prema klubovima koji igraju Ligu prvaka.

  • +17
Liga prvaka: Chelsea - Dinamo, 2.11.2022. Izvor: EPA / Autor: ANDY RAIN

Tako će Dinamo samo na temelju klupskog koeficijenta u posljednjih deset godina dobiti nešto više od šest milijuna eura, a uz to će stići i novac od marketinških prava koji se dijeli na kraju sezone Lige prvaka proporcionalno vrijednosti tržišta države iz koje klub dolazi.

Kad se na kraju sve zbroji, Dinamo će sigurno zaraditi više od 25 milijuna eura samo od Lige prvaka ove sezone.

DINAMOVA ZARADA U LIGI PRVAKA

  • 2. pretkolo - 280.000 eura
  • 3. pretkolo - 380.000 eura
  • doigravanje za Ligu prvaka - 480.000 eura
  • plasman u grupnu fazu Lige prvaka - 15.64 milijuna eura
  • pobjeda protiv Chelseaja u 1. kolu LP - 2.8 milijuna eura
  • remi s Red Bull Salzburgom u 4. kolu LP - 900.000 eura
  • klupski koeficijent u posljednjih 10 godina - više od 6 milijuna eura
  • novac od marketinških prava - određuje se na kraju sezone