Kako angažirati navijače i prenijeti emociju?
Na Marketing Meet Up-u 30. listopada u 19 sati u WESPA Spacesu u zagrebačkoj Heinzelovoj iz prve ruke saznajte sve što vas zanima o sportskom marketingu uz paneliste: Marinku Akrap (HNK Hajduk), Antu Cicvarića (HNS), Igora Bušljetu (RK Nexe). Moderator će biti Antonio Vuksanović iz Sofascorea.
Prijave su obavezne, a upad je BESPLATAN! Više informacija pronađite ovdje.
Marinka Akrap je članica Uprave HNK Hajduk Split te obnaša funkciju direktorice marketinga. U klub je stigla 2021. godine, donoseći više od dva desetljeća iskustva u marketingu, komunikacijama i prodaji. Prije dolaska u Hajduk, gotovo deset godina vodila je korporativni marketing i komunikacije u Podravki, a prethodno je provela 12 godina u DM-drogerie marktu Hrvatska, gdje je prošla put od asistentice za reklamu do članice Uprave.
Ante Cicvarić je diplomirani ekonomist Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Nakon 7,5 godina bankarskog sektora, 2017. seli u Madrid i završava MBA in sports management, program kreiran u suradnji Real Madrida i Universidad Europee. Od 2019. voditelj marketinga HNS-a.
Igor Bušljeta je izvršni direktor rukometnog kluba NEXE, s bogatim iskustvom u sportskom menadžmentu i razvoju brenda kroz sport. Pod njegovim vodstvom, klub je izgradio snažnu zajednicu navijača i prepoznatljiv identitet na domaćoj i europskoj sceni. Strast prema sportu i razumijevanje marketinga spojio je u uspješnu formulu koja pokazuje kako emocije i strategija zajedno donose rezultate.
Antonio Vuksanović je novinar i PR stručnjak s bogatim iskustvom u sportskim medijima i komunikaciji. Više od desetljeća radio je na RTL Televiziji kao sportski urednik, reporter i komentator, prateći najveće međunarodne turnire i sportske događaje. Tijekom karijere oblikovao je sportske priče koje spajaju emociju navijača i televizijski prijenos, donoseći publici strast sporta iz prve ruke. Danas je dio marketing tima Sofascorea, globalne sportske platforme koju godišnje koristi više od 120 milijuna navijača, gdje spaja medijsko iskustvo i digitalni storytelling kako bi povezao emociju sporta s globalnom zajednicom korisnika.
