Nogometni klub Sarajevo je jedan od simbola sporta u Bosni i Hercegovini. Klub s Koševa dvaput je bio prvak Jugoslavije (1967. i 1985.), a pet puta je osvajao prvenstvo BiH. Za Sarajevu su kroz povijest igrale brojne legende poput Asima Ferhatovića Hase, Mirsada Fazlagića, Davora Jozića, Faruka Hadžibegića pa sve do najvećeg nogometaša u povijesti BiH, Safeta Sušića.
Danas je Sarajevo daleko od svojih najslavnijih dana, no na Koševu ne odustaju i daju sve od sebe da od kultnog kluba naprave regionalni brend.
'Iako se u regionalnom nogometu najčešće ističu imena poput Dinama i Crvene zvezde kada govorimo o sportskom uspjehu i europskim rezultatima, u jednom segmentu FK Sarajevo izdvaja se kao neprikosnoveni lider – digitalni marketing i prisutnost na društvenim mrežama. U vremenu kada klubovi sve više postaju medijske kuće, FK Sarajevo briljira u stvaranju sadržaja koji nadmašuje čak i neke znatno razvijenije sustave. Posljednji primjer je video kampanja za novu kolekciju dresova za sezonu 25/26, koja se bez pretjerivanja može usporediti sa svjetskom razinom', poručili su nam iz kluba.
Marketinški tim bordo kluba posljednjih godina stalno pomiče granice – od vizualnih kampanja i sadržaja na društvenim mrežama do storytelling formata koji u prvi plan stavljaju navijače, naslijeđe kluba i aktualne igrače. FK Sarajevo jedan je od rijetkih klubova u regiji koji koristi sve potencijale Instagram broadcast kanala, stvara specijalizirani sadržaj za YouTube, provodi interaktivne kampanje s navijačima, a ni mrežna stranica ne zaostaje u profesionalizaciji.
Važno je naglasiti da FK Sarajevo svoje digitalne aktivnosti koristi i u šire društveno korisne svrhe – kroz humanitarne akcije, suradnju sa zajednicom i društveno odgovorne kampanje. Upravo ta kombinacija estetike, emocije i svrhovitosti izdvaja Sarajevo kao pravog pionira marketinga u regionalnom nogometu.
'Možda je Dinamo prvi u Ligi prvaka, a Zvezda druga po prihodima, ali kada je riječ o suvremenom, kreativnom i strateškom pristupu marketingu, FK Sarajevo trenutno stoji na vrhu, poručuju iz kluba.
S rezultatske strane, Zrinjski je godinama već najbolji klub u BiH, ali i Sarajevo ne spava te posljednjih godina gradi svoj put, i rezultatski i organizacijski. Pod vodstvom šefa stručnog stožera, karizmatičnog nogometnog nomada Zorana Zekića, bordo tim ulazi u novu sezonu stabilniji nego ranije. Produženi su ugovori ključnim igračima, dovedena ciljana pojačanja, a momčad pokazuje kontinuitet i jasnu sportsku strategiju. Istovremeno, klub profesionalizira sve segmente komunikacije. Posljednja kampanja za dresove 25/26 pokazala je produkcijski i estetski nivo koji se može usporediti sa svjetskim standardima. FK Sarajevo se ne oslanja više samo na naslijeđe, već gradi suvremeni brend s jasnom vizijom.
Uspon Sarajeva može i veseliti hrvatske nogometne navijače, jer ga vodi legenda HNL-a Zoran Zekić. Bivši napadač Dinama i član one legendarne ekipe Kamen Ingrada, pravi je trenerski nomad. Svoje stručno znanje je prenosio od Hrvatske preko Moldavije do Mađarske i Albanije. Sad je u Sarajevu i vjerujemo da će s klubom s Koševa napraviti izniman posao.