Samo par dana prije otvaranja Svjetskog klupskog prvenstva u SAD-u, organizatori se suočavaju s ozbiljnim problemom – iznimno slabim interesom publike
Premda turnir otvara dvoboj između egipatskog Al Ahlija i Inter Miamija predvođenog Leom Messijem, broj prodanih ulaznica za taj susret na stadionu Hard Rock u Miamiju daleko je ispod očekivanja.
Do sada je prodano svega 20.000 ulaznica, što je manje od trećine kapaciteta stadiona koji može primiti oko 65.000 gledatelja. Unatoč tome što bi navijači imali priliku uživo gledati jednog od najvećih nogometaša svih vremena, interes publike ostaje razočaravajuće nizak – što predstavlja neugodan udarac ne samo domaćinima, već i FIFA-i kao organizatoru.
Kako bi izbjegla prazne tribine i sramotu na globalnoj pozornici, FIFA je odlučila posegnuti za neuobičajenim marketinškim manevrom – u suradnji s lokalnim sveučilištem Miami Dade, čiji kampusi broje oko 100.000 studenata, svim studentima ponuđene su ulaznice po simboličnoj cijeni od samo 3,5 eura, uz koje dobivaju dodatne četiri besplatne karte.
Cilj ovog poteza je privući što više mladih gledatelja i barem vizualno ispuniti stadion na otvaranju turnira. Susret između Al Ahlija i Inter Miamija igra se u noći sa subote na nedjelju u 2 sata ujutro po srednjoeuropskom vremenu.
Predsjednik FIFA-e Gianni Infantino ipak ostaje optimističan.
'Napunit ćemo stadion i atmosfera će biti fantastična. Istina je da još uvijek ima dosta ulaznica, ali uvjereni smo da ćemo u nadolazećim danima prodati mnogo više', izjavio je Infantino.
Unatoč njegovom optimizmu, ostaje dojam da Svjetsko prvenstvo za klubove još uvijek nije pronašlo formulu kojom bi privuklo širu publiku, čak ni kada na svom terenu igra Leo Messi.