uspjelo im je!

Vlaji stigli na Himalaju: 'Nema euforije, preumorni smo za to'

02.10.2017 u 11:50

Za svoju životnu pustolovinu koja je počela 12. rujna članovi ekspedicije 'Vlaji na Himalaji' pripremali su se godinu i pol planinareći po Biokovu i Alpama, a proteklog vikenda osvojili su 6476 metara visok himalajski vrh Mera Peak. Glazbenik Hrvoje Rupčić opisao je na svome profilu na Facebooku kako je izgledalo osvajanje vrha i koliko je to bio težak pothvat

'Ekipa, jesmo, došli smo jučer do Mera Peaka, 6.476 metara. Namjerno kažem došli, a ne osvojili, jer planine se posjećuju, a ne osvajaju. 'Vlaji na Himalaji' su ispunili cilj svoje ekspedicije. Sada nas još čeka povratak', napisao je ponosni frontmen grupe Cubismo Hrvoje Rupčić na Facebooku.

Od početka avanture na toj društvenoj mreži obavještavao je svoje pratitelje o njihovu kretanju i objavljivao atraktivne fotografije.

'Čestitanje i slikanja. Nema euforije. Preumorni smo za to. Vadimo sponzorske zastavice i slikamo se koliko možemo. S Mera Peaka je najljepši pogled prema Mt. Everestu i okolnim osamtisućnjacicma. Ništa od toga. Magla i oblaci, a pogled je desetak metara oko nas u ništa. Jesam li razočaran? Nimalo. Kao što već rekoh, ništa u vezi vremena mi ne može izazvati razočaranje. Očekivanja su put ka razočaranjima. Ponekad u vožnji autom okreneš glavu i vidiš najljepši i najšareniji zalazak sunca. Staneš sa strane i uživaš. Neočekivano. Pa se dvadeset dana visinski pripremaš i penješ na planinu s koje je najljepši pogled na Himalaju. Pa toga pogleda nema. Pa šta. Već cijeli ovaj put koji sam prošao da dođem ovdje mi je dovoljna nagrada. Pogled bi bio samo bonus. Mogu živjeti bez tog bonusa. Bogovi Himalaja su nas u miru propustili u svoje boravište. Svi smo živi i zdravi. Samo još da nas propuste nazad', piše Rupčić u svom najnovijem dnevničkom zapisu.

'U meni nema ponosa. Niti sreće. Nema ničega. Nisam spreman ništa ni primiti ni dati. Prazna sam ljuska i samo mislim na odmor. Nikakva čestitka mi sada ništa ne bi značila. Moram se dobro odmoriti da bih sutra mogao ponovno emotivno i razumski funkcionirati kao čovjek', napisao je perkusionist na kraju svog zadnjeg javljanja.

Njega i ostatak ekipe po povratku u Zagvozdu očekuje svečani doček uz janjca na ražnju.