CELEBRITY SURVIVOR

RTL nakon beogradskog BB-a seli na pakleni otok

16.09.2011 u 09:52

Bionic
Reading

RTL Televizija u četvrtak je predstavila jesensku shemu, u kojoj je glavna uzdanica domaća serija 'Ruža vjetrova', dok pravi džoker čuva za proljeće

Nakon prvog regionalnog 'Big Brothera' koji je ljubavnom pričom na tragu Romea i Julije i pratećim peripetijama zaludio milijune ljudi, RTL Televizija na proljeće kreće u novu reality avanturu – prvi regionalni celebrity 'Survivor', koji će se održati na egzotičnoj Kostarici.

Po dobrom starom i provjerenom naputku da se konja koji pobjeđuje ne mijenja, jedna od voditeljica bit će Antonija Blaće, dok se ostale pojedinosti još ne znaju, budući da je, kako neslužbeno doznajemo, dogovor između RTL-a i jedne srpske televizijske kuće sklopljen u četvrtak ujutro.

Također doznajemo da regionalni 'Big Brother' nije prošlost, već će RTL, skupa s domaćim gledateljima, nakon velikog uspjeha malo odahnuti od domaćih napetica, selidbom na egzotične kostarikanske plaže, a BB napetica će se nastaviti nakon vremenskog odmaka.

Od jesenske sheme, RTL po naputku o više domaćeg sadržaja najveće nade polaže u 'Ružu vjetrova', najveći i najskuplji projekt te televizije dosad, potom u dokumentarni serijal 'Krv nije voda', koji će ići svakodnevno, šou 'Javne tajne' te u ostale stare i provjerene adute poput 'Ljubavi na selu', 'Večere za 5' i 'Jezikove juhe'. Na RTL 2 se u nešto kasnijem terminu vraća Antonija Mandić sa svojim 'Studijom 45'.

Gledatelji RTL-a moći će, jasno, uživati i u novim sezonama čitavog niza stranih serija poput prvi put okupljenog trolista 'CSIa' Las Vegas, New York i Miami), 'Mentalista', 'Kostii još poneke te glavnog aduta – humoristične serije 'Moderna obitelj'.

Nakon crtica o jesenskom i ključnom dijelu proljetnog programa, moramo reći pokoju o samom eventu. Sve je počelo duhovitom epizodom u kojoj se Rambo na mučilima lomi i priznaje kako je RTL najbolja televizija. Taj ključ samoironije odlično je proveo kroz cijeli program vrlo duhoviti Ivan Šarić, uspjelim se šalama osvrnuvši na preduge reklamne blokove u programu: 'Reklame traju toliko dugo da kad se vratimo seriji, glumci su deset godina stariji' te na jedan od zaštitnih znakova RTL-a, vječne reprize: 'Ako ste ipak nešto propustili, ne brinite jer će se reprizirati sljedećih deset godina.'

Najava za treću sezonu srpskog Survivora