DOBRA REKLAMA

'Igrom prijestolja' Lonely Planet promovira Dubrovnik i Split

02.04.2014 u 15:23

Bionic
Reading

Zahvaljujući 'Igri prijestolja', Lonely Planet raspisao se o ljepotama Dubrovnika i Splita

Lonely Planet, jedna od najvećih izdavačkih kuća specijalizirana za turističke vodiče, u svome je newsletteru objavio vodič kroz lokacije na kojima je snimana serija Igra prijestolja, među kojima su Dubrovnik i Split. Četvrta sezona Igre prijestolja snimala se u Hrvatskoj zahvaljujući mjerama poticaja Hrvatskog audiovizualnog centra te u organizaciji hrvatske produkcijske kuće Embassy Films.

'Mjesta koja pokrivamo i sama po sebi sjajne su destinacije, zbog čega će se jednako svidjeti ljubiteljima putovanja, kao i fanovima 'Igre prijestolja'', navodi se u članku objavljenom na stranicama izdavačke kuće Lonely Planet povodom skorašnjeg emitiranja nove, četvrte sezone HBO-ove serije 'Igra prijestolja', korisnika HAVC-ovih mjera poticaja, koja je snimana na lokacijama u Hrvatskoj.

Pišući o Dubrovniku, navodi se da je 'svojim blještavim zidovima od bijelog kamena i osunčanim primorskim lokacijama savršeno utjelovio Kraljev Grudobran', a za splitsku Dioklecijanovu palaču kaže se da je 'jedan od najimpresivnijih ostataka rimskih građevina na svijetu'. U tekstu se govori i o lokacijama u Sjevernoj Irskoj (okrug Down i okrug Antrim), na Islandu (nacionalni park Vatnajökull) i u Maroku (obalni grad Essaouira). Članak u cijelosti pročitajte na stranicama Lonely Planeta

Treća i četvrta sezona 'Igre prijestolja' korisnice su mjera poticaja – sustava Hrvatskog audiovizualnog centra koji jamči da će producent dobiti povrat od 20 posta sredstava potrošenih u Hrvatskoj za potrebe snimanja. U 2013. godini četiri međunarodna projekta ostvarila su pravo na korištenje poticaja. Ukupno 55.487.949,72 milijuna kuna potrošeno je na hrvatske proizvode i usluge, dok su isplaćene mjere poticaja iznosile 10.963.843,79 kuna.

Članak u Lonely Planetu još jednom dokazuje tvrdnju da međunarodni projekti koji se na ovaj način snimaju u Hrvatskoj pomažu globalnoj vidljivosti Hrvatske na način neusporediv ni s čime dosad. Podsjetimo da je za vrijeme snimanja serije preko tražilice Google termin 'Game of Thrones Croatia' pretražen 1.570.000 puta te da je s obzirom na 14,2 milijuna gledatelja serije isto toliko gledatelja vidjelo lokacije na kojima je snimana. 'Za svaku uloženu kunu Hrvatska zaradi dvije i pol, a turistička promocija koju za to dobiva je neprocjenjiva', izjavio je ravnatelj Hrvatskog audiovizualnog centra Hrvoje Hribar

Mogućnosti koje mjere poticaja imaju za hrvatski turizam i gospodarstvo općenito predstavljene su 23. listopada u Hrvatskom saboru, o čemu nešto više pročitajte OVDJE