TRENING ČINI ČUDA

Blake Lively skinula 27 kilograma koliko je dobila u trudnoći i pokazala zanosnu figuru

  • Autor: T.Ba.
  • Zadnja izmjena 12.02.2018 20:59
  • Objavljeno 12.02.2018 u 20:58
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Glumica Blake Lively (30) posljednjih je 14 mjeseci naporno trenirala kako bi izgubila 27 kilograma, koliko ih je dobila u trudnoći, a novom se zanosnom figurom pohvalila na Instagramu

'Izgleda da ne možete izgubiti 25 kilograma koje ste dobili u trudnoći samo skrolajući po Instragramu i pitajući se zašto ne izgledate kao modeli za bikinije', našalila se Lively koja je za trenera odabrala Dona Saladina. 

'Deset mjeseci trebalo je da ih dobijem, 14 da ih izgubim. Veoma sam ponosna', napisala je glumica koja s glumcem Ryanom Reynoldsom ima dvije kćerke, trogodišnju James i 16-mjesečnu Inez. 

Nakon što je rodila James, Blake Lively je osjećala da joj je tijelo drugačije, ali to joj je bilo sasvim u redu.

'Kad sam rodila mislila sam, u redu, tako moje tijelo izgleda. To je predivno - zaslužila sam ovo tijelo', komentirala je u 2016. 'Nije dobro kao ono koje sam imala prije djeteta, ali što se može'. 

  • +11
  • +8

Blake Lively i Ryan Reynolds

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Glumica je potom dobila ulogu u filmu 'Opasnost vreba iz dubina', u kojem glumi surfericu. Trebala se vratiti u formu u roku od deset mjeseci. 

'Nikad nisam bila u tako dobroj formi', rekla je. 'Osobito jer se dogodilo nakon što sam rodila. To je bilo posebno lijepo jer promatraš svoje tijelo poslije poroda i predivno je ali isto tako to nije tijelo na koje si naviknula. Osjećaj je kao da ga nikad nećeš ponovno imati', komentirala je Blake. 

Sa Saladinom je surađivala i prije filma 'Opasnost vreba iz dubina', a vraćanje u formu je uključivalo i dijetu bez glutena i soje. 

'Čini se kao da i nije veliki problem, dok ne shvatiš da soje ima u doslovno svemu što jedemo', rekla je glumica koja je i dalje mogla jesti šećer i druge drage joj namirnice. 

'Stvar je u umjerenosti. Morate uravnoteženo unositi proteine, ugljikohidrate i povrće. Što nije uopće teško. Jela sam rižu i sushi.'

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi