GLAS STRUČNJAKA

Zašto je opasno reklamiranje plastične kirurgije?

23.01.2012 u 13:46

Bionic
Reading

Potaknuti skandalom nastalim zbog loših silikonskih umetaka za grudi koje je proizvodila francuska tvrtka Poly Implant Prothese (PIP), stručnjaci traže da se prestane s reklamiranjem kozmetičkih operacija

Zbog loših silikonskih umetaka za grudi proizvedenih u Francuskoj oko 30 tisuća žena moralo ih je zamijeniti, a The British Association of Aesthetic Plastic Surgeons (Baaps) smatra da su za takve propuste djelomično krive i reklame.

Profesor Bruce Keogh, kao predstavnik Baapsa, smatra da se takve operacije ne bi smjele reklamirati jer su jednako rizične kao i svaki drugi zahvat.

'U posljednjih deset godina neumorno smo radili na edukaciji građana da konačno shvate da nije u pitanju trivijalna operacija koja se može reklamirati poput kozmetičkih tretmana', rekao je sir Keogh za BBC News i dodao da su krivci razne reality emisije u kojima se određenu osobu 'preuredi' i stavi pod nož kao da se radi o običnim kozmetičkim tretmanima, a ne o ozbiljnim operacijama koje nose rizik.

Zbog sigurnosti pacijentica ubuduće će se više paziti na kvalitetu umetka i punjenja te stručnosti liječnika koji izvode zahvate. Britanske vlasti također razmišljaju o osnivaju registra da bi na jednom mjestu imale sve podatke o svakom umetku.