POGLEDAJTE KAKO SE TO RADI

Zaboravite na trčanje, ovako se mršavi!

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 02.01.2014 11:52
  • Objavljeno 02.01.2014 u 11:52
žena vježbanje hrana

žena vježbanje hrana

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Ključ vitkosti je u kratkim, ali intenzivnim treninzima koje sami možete provoditi i kod kuće

Ako u 2014. godini zaista želite biti vitki, onda trebate razmisliti o načinu vježbanja, ističe trenerica Julia Buckley koja je izdala novu knjigu pod nazivom 'The Fat Burn Revolution: Boost Your Metabolism And Burn Fat Fast'.

U svojoj knjizi poznata trenerica tvrdi kako su dugotrajne aktivnosti poput trčanja ili plivanja u redu, ali dugoročno neće ubrzati vaš metaoblizam koji je, prema njezinu mišljenju, ključ dugotrajne vitkosti.

Ona je stoga razvila metodu koja traje 12 tjedana, a obuhvaća vrlo intenzivne kardio-vježbe, zatim kratkotrajne intervale vježbi otpora te brojne druge oblike tjelovježbi. Poanta je u iznimno visokom intenzitetu tih vježbi koje ne traju dulje od 45 minuta. Dakle, kratke, ali intenzivne.

Trenerica pojašnjava kako upravo takve vježbe pridonose ubrzanju metabolizma, bolje su u sagorijevanju kalorija i pridonose bržem mršavljenju, ali i dugoročnijem održanju vitkosti. Kako te vježbe izgledaju? Pogledajte u video prilogu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!