OSVAJA NA PRVI POGLED

Za osjećaj posebnosti: Upečatljiv nakit koji će uljepšati svaku modnu kombinaciju

16.08.2018 u 23:25

Bionic
Reading

Spoj unikatnog dizajna, dobra ideja i izniman talent zaslužni su za izgled brenda Mi Alma dizanjerica Jasmine Draganić koja svoju ljubav prema umjetnosti vješto pretače u nakit, Obožavaju ga i nose mnoge domaće poznate i nepoznate dame, a idealan je za sve prigode

Glamur, romantičnost i ženstvenost glavne su karakteristike brenda nakita Mi Alma. Proporcije i dizajn dotjerani su do najsitnijih detalja, a unikatni 'komadi' od zlata, srebra, poludragog i dragog kamenja, zavodljivih oblika pristaju svemu. Kratke i duge ogrlice, naušnice, prsteni i narukvice dolaze ukrašeni raznim simbolima, a najljepše izgledaju kada se kombiniraju zajedno. Mi Alma nakit se može nositi na svakodnevne odjevne kombinacije, a savršeno paše i za večernje varijante. Nema tog događaja koji ne zaslužuje pokazati ovakav nakit. On je za žene koje ne vjeruju u sezonske trendove i prava je modna poslastica.

Kako je započela vaša kreativna priča?

Dolazim iz vrlo kreativne matrijarhalne obitelji. Mama se bavila izradom luksuzne ženske odjeće, tako da sam odrastala u balama materijala i oblacima krojačke prašine. Ostatak moje ženske obitelji vječito se bavio improvizacijama, šivanjem, preuređivanjem, heklanjem. Moglo bi se reći da se kod nas estetici pristupalo kao i pitanju osobne higijene. Nakit sam počela izradivati u želji da posjedujem nešto drugačije. Sve što mi je do tada bilo dostupno od nakita djelovalo mi je ili 'naštancano', dosadno i već viđeno ili je bila riječ o vrlo skupocjenim dizajnerskim komadima nakita. Izrada nakita me oduvijek beskrajno veselila. Kasnije su se stvari posložile, pa sam stekla i potrebnu naobrazbu za izradu nakita i tako je sve nekako i krenulo.

Po čemu ste izabrali ime?

Moja majka se zove Alma, što znači duša. Pun naziv je 'Con Toda Mi Alma', ali ga ne koristimo jer zvuči kao naziv neke meksičke sapunice. U prijevodu znači - čitavom svojom dušom. To je naš moto. U potpunosti se predajemo, i dušom i tijelom, izradi naših komada. To je ono što nas čini sretnima i što nas ispunjava.

Vaš nakit je veoma glamurozan i elegantan. Gdje ste naučili tako vrsno baratati materijalima, plemenitim metalima, poludragim, dragim kamenjem?

Kad sam završila fakultet, dugo sam tražila prvi posao. Očito s razlogom, jer sam na kraju prvu priliku za zaposlenje dobila u tvrtci koja se bavi s prodajom i proizvodnjom luksuznog nakita. Iako mi je posao bio u prodaji, tamo sam prvo naučila popravljati nakit, a kasnije sam krenula i s vlastitom izradom. Tu sam svladala glavne tehnike izrade koje primjenjujemo kod proizvodnje našeg nakita. Artikle koji su od srebra izrađujemo u suradnji sa zlatarima u Hrvatskoj, naravno prema našem dizajnu. Uglavnom se zlatari s kojima suradujemo preznojavaju kada me vide na svojim vratima jer znaju da im ponovno dolazim s nadobudnim idejama, posebnim prohtjevima, i u pravilu su u pravu. Želimo da vas naš nakit obori na pod, a takve ideje u pravilu nisu baš jednostavne za realizaciju.

Kako biste svojim riječima opisali vlastitu estetiku?

U korijenu smo najviše orijentalni i volimo veće komade nakita. Naravno, trendovi se mijenjaju pa mi sukladno tome blago usmjeravamo tematiku naših kolekcija. Ono što je svakako karakteristicno za nas, jest da baš i ne volimo jednostavnije komade nakita. Naši su komadi izradeni od najkvalitetnijih repromaterijala, koje pribavljamo sa svih strana svijeta, pa ponekad naša estetika biva u službi tih fenomenalnih materijala, kako bi oni maksimalno došli do izražaja. U pravilu dominiraju srebro ili metalne osnove s pozlatom od 14-24 karata. Kada uzmete u ruke naš komad i pored toga stavite neku klasičnu bižuteriju, ne možete ne vidjeti veliku razliku u boji, obradi, sjaju… Zbog kvalitete i ekskluzivnosti materijala, kao i činjenice da se komadi izrađuju ručno, i to u u malim serijama, naši komadi pripadaju višem srednjem cjenovnom razredu.

Je li vam ponekad teško odvojiti se od modnih dodataka koji izradite?

U početku mi je bilo. Teatralno sam se opraštala od svakog komada nakita kao da ga dajem na posvajanje. No, naravno kako se biznis uozbiljio, tako sam i ja malo zagospodarila svojim emocijama. I danas, od svakog dizajna koji proizvedemo jedan komad ostaje meni. Ono što je Imelda Marcos bila po pitanju cipela, to sam ja sam po pitanju nakita. Da izbije požar, moje kutije s nakitom bile bi medu top tri stvari s kojima bih skakala s prozora.

Vaše modne dotatke nose brojne poznate dame u Hrvatskoj. Na kome biste ga još voljeli vidjeti?

Od domaćih ljepotica najviše bi voljeli vidjeti svoj nakit na Severini, Ivi Radić i Mireli Forić Srna. Znamo da je Severina predvidljiv odgovor, ali ne možemo si pomoći.

Kakvim ženama je vaš nakit namijenjen i imate li neke savjete kako ga najbolje nositi i istaknuti?

Namijenjen je ženama koje se ne boje istaknuti, biti drugačije, i nositi nešto drugačije. Naši komadi su upečatljivi, no vrlo nošljivi i jednostavni za iskombinirati. Što god da odaberete iz naše ponude, sve paše jedno uz drugo.

  • +5
Mi Alma nakit Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Lidija Mataja

Koliko je nakit kao modni detalj važan kad je riječ o stilu jedne dame?

Naravno, ako mene pitate - najvažniji. Možda ću izaci iz kuće bez cipela, ali me nećete vidjeti bez nakita. Bez nakita sam išla samo u porođajnu salu, a čak sam i tome pružala žestoki otpor. Smatram da se odjenuti morate kako vam ne bi bilo hladno i kako ne biste bili goli. No, nakit je ono čime pokazujete tko ste. Sve je u detaljima.

Tko su vam uzori, inspiracija na modnoj sceni i najdraži dizajneri nakita/modnih dodataka?

Od domaće modne scene posebno cijenimo Nicolas Concept Store i Borboletu. S Nicolasom smo učinili neke od prvih poslovnih koraka te smo konceptualno njima osobito bliski. Takoder, volimo domaću dizajnericu nakita Mateu Glasnović.

Gdje se mogu pronaći vaše kreacije? Postoje li trgovine u kojima se prodaju ili ste fokusirani samo na web prodaju i društvene mreže?

U ovom smo trenutku isključivo orijentirani na online trgovinu pa se Mi Alma nakit može kupiti na stranicama www.mialma.com.hr. Ipak, otvoreni smo za mogućnost prisutnosti i u maloprodajnim trgovinama koje bi nam konceptualno odgovarale. Dugoročno imamo u planu otvoriti svoje maloprodajno mjesto u Zagrebu i Ljubljani.

Koji su vaši nadolazeći planovi, projekti, kolekcije...? Mislite li kasnije dizajnersku kreativnost prebaciti i na neke druge predmete, odjeću ili vidite sasvim dovoljno mjesta za razvoj u području nakita i torbi – dodataka koje sve žene vole?

Osobno, nisam od svaštarenja. Za sada me zanima prvenstveno nakit. Iako, moram priznati da su mi torbice 'tiha patnja'. No, ako se zvijezde poslože, bio bi mi izazov i veliko zadovoljstvo raditi i s odjećom.