OSVOJITE IH

U njezinim haljinama žene su zbilja posebne

24.10.2013 u 14:58

Bionic
Reading

Za kraj ovogodišnje kampanje P&G-a i DM-a, ova dva partnera udružili su snage s modnim brendom Hippy garden te odlučili čak 10 djevojaka i žena tijekom studenoga i u prvoj polovici prosinca nagraditi haljinom Hippy gardena

Kako bi se osvojilo ovu vrijednu dizajnersku haljinu, kao i svaki put do sada, potrebno je kupiti P&G-ove proizvode u dm-u i prijaviti se za sudjelovanje u nagradnoj igri.

Naime, cijele su nam godine Procter&Gamble i dm uz svoja zaštitna lica, glumicu Leonu Paraminski i sada Miju Kovačić, TV-voditeljicu, poručivali kako je jednostavno biti posebna, a za kraj ovogodišnje uspješne kampanje udružili su snage i s poznatom hrvatskom dizajnericom Đurđicom Vorkapić i njezinim modnim brendom Hippy garden.

Multibrend kampanja Jednostavno je biti posebna! kojom su tijekom godine P&G i DM darivali vjerne kupce Panteneovih, Wellinih, Wellaflexovih i proizvoda Head&Shoulders za kraj godine uistinu će završiti na vrlo glamurozan i ženstven način.


Svi koji od 1. studenoga do 15. prosinca u dm-ovim prodavaonicama diljem Hrvatske kupe bilo koja dva P&G-ova proizvoda Pantene, Wella, Wellaflex ili Head&Shoulders, pri jednoj kupnji i pošalju SMS, ili se prijave na internetskoj stranici s brojem računa, uz malo sreće, mogli bi osvojiti jednu od čak 10 haljina Hippy gardena.

Đurđica Vorkapić, dizajnerica i osnivačica brenda Hippy Garden uistinu je sretna što su je pozvali da bude dio ove kampanje i ove priče koja slavi žensku ljepotu:

'P&G i dm brinu o kupcima, ženama, o tome kako se one osjećaju, izgledaju, a to je i moj poziv. Oni su, da tako kažem, zaduženi za brigu o kosi, u ovoj priči, a ja sam za njihovu odjeću. Zajedno činimo sjajnu kombinaciju. Svaka žena mora držati do sebe, ma što god to za svaku osobno značilo, ali treba se osjećati i izgledati dobro. Ako ja tome mogu pripomoći, dapače, uvijek ću se rado odazvati', rekla je dizajnerica.

Prelijepa TV-voditeljica Mia Kovačićzaštitno je lice ove kampanje, između ostalog i zato jer je uistinu posebna.

'Samo ime kampanje kaže Jednostavno je biti posebna!, to bi svim ženama trebao biti moto, jer smo uistinu sve posebne na neki svoj način. Kada su mi rekli da ćemo za kraj godine organizirati i veliku završnu kampanju s Đurđicom, posebno sam se razveselila jer je poznajem godinama, nosim njene haljine i volim ženstvenost koju komunicira svojim dizajnom. Ovo je baš jedna ženska, moćna, posebna kombinacija', rekla je Mia.

Uspješnošću kampanje zadovoljni su i njeni začetnici, P&G i DM.