Martha Stewart, nekadašnja manekenka, a danas jedna od najpoznatijih lifestyle ikona, odlučila se u devetom desetljeću svog života vratiti svojim modnim korijenima. Sa 84 godine postala je zaštitno lice American Eaglea, brenda kojeg je ranije ove godine promovirala i Sydney Sweeney, uz popriličnu količinu negativnih reakcija
Martha Stewart snimila je blagdansku kampanju Give Great Jeans za poznati brend American Eagle, u kojoj nosi klasične plave traperice, ali i skinny model koji je odjenula prvi puta u životu. Iako je odavno prešla 80-u, skinny traperice ističu njezinu vitku liniju bez greške.
'Blagdani su vrijeme promišljenog darivanja, a ja oduvijek vjerujem da je par dobrih traperica najkorisniji poklon koji svatko rado primi', izjavila je Martha Stewart.
'American Eagle radi traper koji je udoban, savršeno pristaje i uspijeva izdržati sve izazove svakodnevnog života, a upravo je to ono što nam treba u užurbanom blagdanskom razdoblju. Nitko ne bi trebao birati između udobnosti i elegancije. Ako traperice to zahtijevaju, jednostavno nisu vrijedne truda.'
U kampanji Martha izgleda iznenađujuće svježe i mladenački, a brend poručuje kako su njihove traperice 'univerzalan poklon koji prolazi kod svih generacija'.
Inače, oko skinny modela traperica vječito se lome koplja i mnogi ih smatraju najomraženijim modelom u povijesti traperica, a činjenica da ih je Martha Stewart odjenula u 85-oj godini života govori da njihovo vrijeme nikada neće proći.