CYBERMODA

Twitter i Facebook utjecajniji od modnih urednika

06.10.2009 u 10:44

Bionic
Reading

Društvene mreže Twitter i Facebook imaju veći utjecaj na modu od uglednih modnih urednika, modela, pa čak i zvijezda, tvrdi jedan od najpoznatijih modnih komentatora

Modna komentatorica Suzy Menkes iz International Herald Tribunea smatra da su popularne internetske društvene mreže Twitter i Facebook sve utjecajnije kad je u pitanju moda. Dok je sve donedavno riječ modnih urednika i komentatora, pa čak i riječ modela i zvijezda bila zakon i bila presudna za oblikovanje modnog mišljenja i trendova, sada su tu ulogu preuzeli Twitter i Facebook.

'Svega sat vremena nakon što su završile revije, sljedbenici Twittera presudili su: Balenciaga, 41 - Balmain, 75. Kako nepravedno da Balmain ima dvostruko veću pažnju od drugih zahvaljujući prikazanoj kolekciji', napisala je Suzy Menkes u svojem izvještaju s Pariškog tjedna mode, a prenosi Vogue.

'Balmain je definitivno uhvatio modni trenutak, jednako kao i pažnju cijelog cyber svijeta blogera, twitterovaca i sličnih. Oni u toj kolekciji vide vibru ovog trenutka', zaključila je Menkes.