Native Advertising Awards 2025.

Tportal ostvario izvanredan uspjeh među globalnim velikanima native oglašavanja

15.05.2025 u 13:18

Bionic
Reading

Tportal je na dodjeli Native Advertising Awards 2025 osvojio srebrne nagrade u dvije izuzetno konkurentne kategorije, uspješno se natječući uz bok najpoznatijim svjetskim brendovima i agencijama s višestruko većim budžetima i resursima

U kategoriji Best Use of AI tportal je svojim projektom za Samsung 'Pogled prema Olimpijskim igrama' osvojio srebro, odmah iza globalnog giganta The Home Depota, čiji je projekt razvijen u suradnji s renomiranom medijskom agencijom Apartment Therapy Media. Treće mjesto pripalo je projektu za Campbell’s, koji su realizirali DDM Studios i Spark Foundry, dio Publicis Groupe – jedne od najvećih svjetskih marketinških mreža.

U kategoriji Best Use of Text tportal je projektom 'Pitaj doktora' za Croatia polikliniku također osvojio srebro. Zlatna nagrada pripala je Vox Creativeu za luksuzni brend Miu Miu, a bronca je otišla Schibsted Partnerstudiju iz Norveške za The Salvation Army.

Ovi rezultati dodatno dobivaju na težini kada se uzme u obzir to da su konkurenti tportala u ovim kategorijama najpoznatiji svjetski brendovi i agencije s daleko većim financijskim i ljudskim resursima. Tportal je tako pokazao da inovacija, stručnost i kreativnost mogu ravnopravno parirati i najjačim globalnim igračima, potvrđujući to da i regionalni mediji mogu biti prepoznati i nagrađeni na svjetskoj razini.

Strateški fokus - kvalitetan sadržaj

'Ove nagrade potvrda su da naš strateški fokus na kvalitetan sadržaj, inovativne formate i korištenje naprednih tehnologija donosi rezultate i to u društvu najboljih na svijetu. Ponosna sam na cijeli tim i zahvalna našim partnerima na povjerenju', izjavila je Mirela Hegediš Horvat, direktorica Odjela za tportal i digitalne usluge.

Na svečanu dodjelu u London s direktoricom Odjela za tportal i digitalne usluge otputovao je Toni Janjiš, voditelj native tima tportala, koji je radio na nagrađenim projektima od ideje do realizacije.

'Biti bok uz bok s najvećima na svijetu i vratiti se kući s dva srebra ogroman je poticaj. Ove nagrade rezultat su timskog rada, ali i hrabrosti da u natjecanje uđemo s idejama koje su lokalne po duhu, ali globalne po standardima', rekao je Janjiš.

Tportal je već tri godine član Native Advertising Instituta, koji je organizator Native Advertising Awards.

Ovo priznanje dodatno pozicionira tportal kao lidera u digitalnim komunikacijama, ne samo u regiji, već i na globalnoj sceni native oglašavanja.