MISLITE NA SEBE

Tehnike kojima možete ublažiti stres

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 29.09.2011 11:55
  • Objavljeno 29.09.2011 u 11:55
napad panike stres žena buđenje

napad panike stres žena buđenje

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Manje brige dobre su jer vas potiču da ostvarite bolje rezultate u onome što radite. No, pretjerana briga i opterećenost mogu vas potpuno paralizirati i unazaditi sve što ste postigli

Anksioznost možete osjećati kao blagu nervozu ili kao napad panike. Može trajati samo tri sekunde ili čak pola sata. No kada vam se dogodi, čini se da traje cijelu vječnost.

Psihoterapeut Barton Goldsmith preporuča da bi bilo pametno bilježiti osjećaje koji vas zabrinjavaju. Bilježite u kojim se dijelovima tijela pojavljuju uznemirujući osjećaji, koliko često i što vam govore. Nakon nekoliko dana vjerojatno ćete otkriti uzorak ponavljanja i lakše shvatiti što vas muči.

Goldsmith savjetuje još jednu tehniku – relaksaciju. Potpuno opustite tijelo uz duboko disanje. Koncentrirajte se na točku od koje polazi loš osjećaj i za desetak minuta trebali bi se osjećati bolje.

Ukoliko se napadaji češće ponavljaju i postaju ozbiljniji, ipak se trebate obratiti liječniku jer je moguće da će vam trebati lijekovi, piše Goldsmith za The Seattle Times

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi