SLATKE TAJNE ŽELJE

Što pali muškarce u krevetu?

  • Autor: Stribor Kevi
  • Zadnja izmjena 07.04.2010 08:46
  • Objavljeno 07.04.2010 u 08:00
seks par

seks par

Izvor: Corbis / Autor: Blue Images

Što pali muškarce u krevetu? Jednostavno, žena u krevetu! Ma, ne. Ipak nije baš tako jednostavno. Nije to dovoljno

Jedan od načina da odgovorimo na to pitanje je da prepričamo rezultate istraživanja na raznim skupinama muškaraca. Što ih pali kada se uhvate u klinč sa ženama? Taj način nije loš. Mnogo se toga doznalo i vjerojatno će se još doznati. Ipak, to nije potpun odgovor. Pokušat ćemo na drugi način. Ne zanima nas toliko što ih pali kada to rade, nego o čemu maštaju da bi ih palilo kada bi mogli ostvariti svoje najluđe seksualne snove.

I gdje možemo potražiti odgovore na to pitanje? Naravno, u pornografskim sadržajima. Pornografija je neodvojiv dio života prosječnog muškarca, od najranije mladosti do starosti. Pornografija je zemlja čudesa, bajkovit prikaz najdubljih seksualnih maštarija. Pornografske glumice nameću standarde ženske privlačnosti, a ne holivudske glumice. Pornografske glumice prikazuju žene kakve jesu, a ne supermodele s modnih pista. Pornografske glumice iskazuju vještinu vođenja ljubavi baš kakva bi morala biti. Međutim, pornografske glumice postavljaju standarde koje nije baš u svemu teško ispuniti.

John-Francis Bourke /Corbis

John-Francis Bourke /Corbis

Izvor: Corbis / Autor: John-Francis Bourke /Corbis

Muška seksualna očekivanja su, blago rečeno, golema

Ako postoji tržište koje je potpuno slobodno, potpuno određeno željama potrošača, tada je to pornografija. Nitko se tu ne potplaćuje, ništa se tu nimalo ne regulira, a lobiranja su nepotrebna. Marketing je minimalan, jer ne može se dovoljno pornografskog sadržaja napraviti da se ne bi mogao prodati. Godine 1988. u SAD-u je proizvedeno 1.300 pornografskih videa, a 2005. deset puta više, 13.588.

Američka pornografska industrija zarađuje više od holivudske. Svjetska pornografska industrija zarađuje oko 100 milijardi dolara godišnje. Apple je nedavno ponosno predstavio iPad nadajući se profitu od predviđene prodaje sedam milijuna komada do kraja godine. Međutim, svjetska pornografska industrija godišnje zarađuje više nego Apple, Microsoft, Google, Amazon, eBay, Yahoo i Netflix zajedno. To znači da se svake sekunde u svijetu na pornografiju potroši više od 3.000 dolara.

Zanimljivo je znati da se Hrvatska nalazi na devetom mjestu u svijetu po upisivanju ključne riječi 'porn' za pretraživanje na internetu i na desetom mjestu po upisivanju riječi 'seks'. Po slovima 'xxx' ne nalazimo se među prvih deset, ali tu možemo na osmom mjestu naći naše susjede Slovence. Teško je utvrditi koliko je uopće velik world wide web, jer se broj adresa posebnih stranica povećava svake sekunde. Međutim, predviđa se da od 10 do čak 15 posto stranica posjeduje ili komercijalno nudi pornografiju.

Muškarci čine nešto manje od tri četvrtine konzumenata pornografije. Prosječna dob u kojoj se dječak prvi put susreće s pornografijom je 11 godina, dok devedeset posto mladih do 16 godina redovito posjećuje internetske stranice s pornografskim sadržajem. Dakle, muškarci su od najranije mladosti izloženi standardima željenog izgleda žena i seksualnim vještinama kojima profesionalne glumice vladaju. To se izlaganje događa mnogo ranije od stvarnog seksualnog iskustva. Dakle, mladi muškarac ulazi u prvo seksualno iskustvo s relativno oblikovanim seksualnim preferencijama. Otprilike zna što ga pali i kakva ga žena pali, a glad za pornografijom ne opada starenjem i količinom seksualnog iskustva.

Seksualna očekivanja koja muškarac postavlja pred ženu su golema. Naravno, mnoga od njih se ne mogu ispuniti. Često nedostaje hrabrosti da bi se pokušala i predložiti. Mnoga stoga ostaju neizrečena i neisprobana. Je li seks dobar ili loš, teško je reći. Mnogi parovi nisu usklađeni. Pornografski sadržaj najvećim dijelom proizvode muškarci za muškarce. Mnoge vratolomije bi on želio isprobati, a ona to možda ni ne zna. Možda bi ispunjenje neke od tih maštarija moglo biti i njena slatka tajna želja.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi