UTJEŠNI DAROVI

Što je sve u 45.000 dolara vrijednoj poklon vrećici s Oscara?

26.02.2013 u 09:43

Bionic
Reading

S dodjele najsjajnije nagrade u Hollywoodu čak i zvijezde koji nisu osvojile Oscara ne odlaze praznih ruku. Na prestižnom sinoćnjem događaju svi nominirani i izvođači razveselili su se poklon vrećici vrijednoj 45.000 dolara. Evo čime se sve mogu utješiti zvijezde

Među darovima su 12.000 dolara vrijedno putovanje u Australiju, Meksiko i na Havaje, poklon bonovi za vježbanje s osobnim trenerom, kondomi, boca tekile, kozmetički tretmani i jednogodišnje članstvo za privatnu VIP uslugu u londonskoj zračnoj luci Heathrow, piše Mail Online.


Holivudske su zvijezde dobile tretman akupunkture vrijedan 800 dolara, tretman za face lifting vrijedan 5.000 dolara. Nisu zaboravljena ni djeca zvijezda koja su dobila 400 dolara vrijedne lekcije u cirkusu.

Među darovima su i proizvodi za njegu kose Phyto, preparati za njegu Lierac te samo jedan dolar vrijedna boca tekućine za čišćenje stakla.

Ovu jedinstvenu poklon vrećicu ne daje Akademija, nego marketinška tvrtka Distinctive Assets. Tradicija poklanjanja utješnih darova traje već 11 godina. Vrećice se isporučuju u domove nominiranih ili ih preuzimaju agenti zvijezda.

2003. vrijednost vrećice bila je 8.000 dolara, a uključivala je mobilne telefone, kamere, dizajnersku odjeću i nakit. Već sljedeće godine među darovima je bio i odmor u luksuznom odmaralištu u Meksiku.

Gwyneth Paltrow, koji je bila prezenterica na dodjeli Oscara te godine, iskoristila je taj vaučer za medeni mjesec sa suprugom Chrisom Martinom.

Glumica Calista Flockhart jednom je u poklon košari dobila Dritti majicu koja joj se toliko svidjela da ju je nosila cijelu epizodu serije Ally McBeal.

Još je jedna dizajnerska majica završila na Beyonce Knowles na naslovnici magazina Ebony.

Sir Ian McKellen, glumac u trilogiji 'Gospodar prstena', oduševljen je poklon vrećicama: 'Ovo su sjajne poklon vrećice. Drže vas cijelu godinu.'

Lash Fry, osnivač Distinctive Assetsa, marketinške tvrtke koja već 11 godina priprema vrećice za noć Oscara, kaže da su njihovi darovi najčešće ekskluzivni i originalni proizvodi:

'Uvijek smo u potrazi za novim i neobičnim proizvodima koji ne moraju nužno biti najskuplji.'