VOZILI SMO

Stigle nova Dacia Sandero i Sandero Stepway

18.12.2012 u 15:43

Bionic
Reading

Dugačak je put Dacia prošla u posljednjih 13 godina otkad je Renault preuzeo kormilo

Čak i s padom prodaje uzrokovanim globalnom recesijom i odnedavno mjerama štednje, Dacia danas bilježi 15 puta veću prodaju automobila nego prije samo 10-ak godina. Ovaj uspjeh nije došao preko noći ili nezasluženo.

Rumunji danas rade pouzdane automobile s provjerenom tehnologijom i zadovoljavajućim omjerom uloženog i dobivenog, a od zadanih smjernica ne odstupaju ni novopredstavljeni Dacia Sandero i Sandero Stepway koje smo jučer imali priliku isprobati na relaciji Zagreb - Varaždin.

Dvojac je građen na istoj platformi, a razlikuju se u dimenzijama (Stepway izgleda robusnije, 3 cm je duži i 10 cm viši) i razini opreme te u ponudi pogonskih motora.

Već osnovna oprema kod oba automobila uključuje elektronski program stabilnosti (ESP), četiri zračna jastuka i ručni klimatizacijski uređaj, dok je uz nadoplatu moguće dobiti multimedijalno kontrolni sustav MediaNav, tempomat s ograničenjem brzine, senzore za lakše parkiranje itd.

Osnovni Sandero, po cijeni od 66.700 kuna, pogoni poznati nam 1,4-litreni benzinac sa 75 KS koji je uz nadoplatu od 6.000 kuna dostupan s plinskom instalacijom, dok je najprestižniji model, za 103.700 kuna, u ponudi sa 1,5-litrenim dizelašem sa 90 KS.

Sandero Stepway pak neće biti dostupan s plinskom instalacijom, već će osnovni model, po cijeni od 83.900 kuna pogoniti novi 0,9-litreni benzinski trocilindraš sa 90 KS.

Oba automobila već su krenula u prodaju, a domaći zastupnik ne navodi koliko primjeraka planira prodati do kraja iduće godine.