Angelina Jolie je svojim pojavljivanjem na crvenom tepihu San Sebastian Film Festivala ponovno potvrdila status jedne od najstiliziranijih zvijezda današnjice
Na premijeri filma 'Couture', Jolie se pojavila u profinjenoj dugoj crnoj haljini minimalističkog kroja s tankim naramenicama, uz ležerno spuštenu kosu i suptilan izbor nakita, što je ukupnom izdanju podarilo dozu nenametljive elegancije.
Haljina je klasičnog kroja i odlikuje se besprijekornom siluetom, a upravo takvi sofisticirani komadi već godinama dominiraju najvažnijim crvenim tepisima. Jolie je i ovaj put birala jednostavnost pred raskošnim detaljima, stavljajući naglasak na modernu ženstvenost i bezvremenski glamur u baršunu.
Njezin modni minimalizam i decentni pristup izdanju za crveni tepih savršeno pristaju tematici filma kojeg ovih dana marljivo promovira.
Intrigantna drama s Jolie u glavnoj ulozi
Film 'Couture', redateljice Alice Winocour, prezentira se kao intrigantna drama smještena u užurbanost pariškog Tjedna mode.
Radnja prati tri snažne ženske junakinje čiji se životi isprepliću u sjeni modne industrije: Maxine, američku filmsku redateljicu u zrelijim godinama koju tumači Angelina Jolie, Adu, mladu manekenku iz Južnog Sudana (Anyier Anei), i Angèle, francusku vizažisticu (Ella Rumpf). Ključni obrat događa se kada Maxine saznaje da boluje od raka dojke, što otvara prostor za istraživanje teme ženske solidarnosti, ranjivosti i unutarnje snage.
U filmu sudjeluje i poznati francuski glumac Louis Garrel, koji igra ulogu dugogodišnjeg prijatelja Maxine i poslovnog suradnika, a filmu dodatnu dubinu daje specifični pogled na svakodnevicu iza pozornice glamura, gdje se isprepliću velike krize i male osobne borbe.
'Couture' je posebno zanimljiv i zbog toga što ga je Jolie, osim uloge, i producirala, a kroz lik Maxine progovara o temama koje su joj osobno bliske – poznato je da se glumica i privatno suočila s rakom dojke, što filmu daje dodatni sloj autentičnosti.
Sniman na engleskom i francuskom jeziku, film ne glorificira isključivo vanjski sjaj modne scene, već otkriva njene slojevitosti i različite oblike borbi i ženske podrške.