KAMPANJA IZ JADRANA

Seksi čarape po domaćoj recepturi

  • Autor: G. A.
  • Zadnja izmjena 16.03.2010 17:29
  • Objavljeno 16.03.2010 u 17:29
JADRAN-2010-5

JADRAN-2010-5

Izvor: Promo fotografije / Autor: Jadran

Seksi detalji, cvjetni uzorci, mrežasti oblici i geometrijske linije dio su nove kolekcije ženskih čarapa Jadran, uz jedan novitet – čarape čija se rupica ne širi kad se poderu! Uz lansiranje intrigantne proljetne kampanje, brand slavi 80 godina poslovanja i 800-milijunti proizveden par čarapa
Jadran

Jadran

Izvor: Promo fotografije / Autor: Jadran

U tvornici čarapa Jadran u utorak u podne svečano je proizveden 800.000.000. par čarapa, baš na 80. godišnjicu postojanja.

Osim novih modela različitih stilova, delikatnih uzoraka i otkačenih boja, Jadran je prigodno predstavio i revolucionarne čarape No Run koje se, kad se na jednom mjestu poderu, ne paraj po cijeloj dužini, odnosno, rupica se ne širi.

Ovog proljeća ponudili su i primamljivu liniju Effeto – hulahopke s anticelulitnom kremom, s hidratantnom kremom, s mirisom ruže i s efektom svježine.

Osim predstavljanja noviteta, direktor društva Živko Žužul na susretu s novinarima ispričao je i kratku povijest branda.

Jadran

Jadran

Izvor: tportal.hr / Autor: Lucija Bušić

800.000.000. par Jadran čarapa

'Tvornica je s radom započela 1930. godine kao tvornica čarapa Silk. Godine 1941. preimenovana je u Jadran, a velik uspjeh bilježi 1946. kada prva u Hrvatskoj kreće u proizvodnju svilenih čarapa. Golem rast na području bivše države bilježi 80-ih, da bi 1990. bila privatizirana kroz malo dioničarstvo. Novi vlasnik tvornicu je preuzeo 2004. godine, kada se mijenja i uprava, te se krenulo u korjenite promjene na čije smo rezultate danas više nego ponosni', ispričao je kratku povijest branda direktor društva Živko Žužul.

U Jadranu su se pohvalili i suradnjom s hrvatskim dizajnerima, a najavili su i da kreću u obaranje Guinnessovog rekorda, odnosno navlačenje najviše čarapa na jednu nogu. Tvornicu će ove godine prigodno oslikati najvećim grafitom ženskih nogu u Hrvatskoj.

Jadran danas izvozi 40 posto proizvodnje vlastitog branda, i to na 13 tržišta regije i zemalja EU-a. Najesen će predstaviti i novi brand Jadran Exclusive, čarape namijenjene najelitnijim prodajnim mjestima. Za iduću godinu najavili su i online prodaju čarapa.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi