U razgovoru za Automotive News Europe, Marchione je istaknuo da u iduća 24 mjeseca očekujemasovnu konsolidaciju industrije i brojne bankrote automobilskihgiganata. Talijan očekuje da će od velikih proizvođača u konačniciostati jedna velika američka kuća, jedan podjednako veliki njemački proizvođač, konzorcij japansko-francuskog proizvođača, japanska kuća, kineska te eventualno još jedan europski igrač.

Prema Marchionneu, veliki proizvođači koji žele dočekati iduće desetljeće trebaju proizvesti najmanje 5,5 milijuna automobila godišnje, a trenutno jedine dovoljno velike kompanije za ovakvu proizvodnju su Toyota, General Motors, Volkswagen, Ford i Renault-Nissan.

Mračnu analizu talijanskog direktora podupro je i nezavisni ekonomski analitičar Jürgen Pieper.On smatra da će većini automobilskih proizvođača glave doći strukturavlasništva. Većina proizvođača automobila u većinskom je vlasništvu privatnih obitelji, a Pieper smatra kako će ih iste biti prisiljene prodati ako im se, zbog krize, značajno umanji razina financijske moći.

Čak 46,6 posto BMW-a pripada obitelji Quandt, dok je 30 posto Peugeot-Citroena u vlasništvu obitelji Peugeot. Prema Pieperu, ovo su dva proizvođača s najnesigurnijom budućnošću u Europi, dok su najsigurniji Volkswagen, Renault-Nissan i Daimler.