UZVRAĆAJU NAPAD

S kim je zaratila Scijentološka crkva?

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 18.09.2012 10:31
  • Objavljeno 18.09.2012 u 08:44
Tom Cruise

Tom Cruise

Izvor: Sipa Press / Autor: Sipa

Scijentološka crkva uzvraća udarac časopisu Vanity Fair koji je objavio priču o bizarnim audicijama za supruge Toma Cruisea te prijeti uglednom magazinu sudskom tužbom

Na osam stranica oštro intoniranog pisma Scijentološka crkva naziva licemjernima glavnog urednika časopisa i autoricu članka Maureen Orth te demantira sve navode u članku koji je opisao kako je ova vjerska organizacija organiziralaaudicije za suprugu slavnog glumca prije njegovog braka s Katie Holmes.

'Pišemo povodom jadnog novinarstva vaših urednika i novinara, zbog vaše vjerske zatucanosti i potencijalnih pravnih konzekvenci koje proizlaze iz članka Vanity Faira o razvodu Toma Cruisea', navodi se u pismu.

'Zanimljivo je da je Vanity Fair dok je Maureen Orth pripremala svoju priču ignorirao saznanja svojih suradnika koji su iz prve ruke raspolagali informacijama o gospodinu Cruiseu i gospodinu Miscavigeu', piše u pismu koje potpisuje Jeffrey K. Riffer iz odvjetničke tvrtke Elkins Kalt Weintraub Reuben Gartside LLP, a koje je objavljeno na stranici Scijentološke crkve.

U pismu se ističe zgražanje i sadržajem 32 pitanja koje je časopis poslao prvom čovjeku Scijentološke crkve, a posebno ih je zgrozilo ono koje pita je li Davide Miscavige bio 'treći kotač' u vezama Toma Cruisea, što je implicirao autor neautorizirane biografije Toma Cruisea.

U pismu se također čvrsto brani doktrina Scijentološke crkve, a autorica članka se naziva netrpeljivom i licemjernom. 'Samo zato što mislite da niste netrpeljivi ne znači da to i niste. Licemjerje i neznanje idu ruku pod ruku, a vi ste namjerno odlučili ne upoznati se sa stvarnim vjerovanjima scijentologije i aktivnostima Crkve.'

U pismu se prijeti i sudskom tužbom. 'Nastavi li Vanity Fair s klevetama bez obzira što ste informirani da je priča lažna, mrlja na vašoj reputaciji ostat će dulje nego što će se čitatelji sjećati članka. No sudska će presuda trajati još dulje, daleko više nego užitak da požurite s objavljivanjem loše istražene priče.'

Odgovarajući na pismo Vanity Fair je objavio priopćenje za CNN. 'Potpuno stojimo iza članka Maureen Orth. Vanity Fair nikada nije plaćao niti će ikada plaćati svoje izvore', kaže se u priopćenju koje prenosi Daily Mail.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi