inovativan proizvod

Posjetite Hrvatsku, zemlju sporta

14.12.2022 u 14:29

Bionic
Reading

Uniline d.o.o. vodeća je destinacijska management kompanija u Hrvatskoj i regiji. Kompanija je visoko specijalizirana u sportskom segmentu te posjeduje znanja i široku mrežu partnera s kojima realizira iznimne sportske projekte. U tom je smislu, zajedno s Hrvatskom turističkom zajednicom i Hrvatskim olimpijskim odborom osmišljen i 2018. godine započet projekt Hrvatska - zemlja sporta.

Projekt je u prvom redu usmjeren na prezentaciju Republike Hrvatske u svijetu kao sportsko - turističke destinacije. To podrazumijeva postupno i sustavno otvaranje novih mogućnosti za intenzivnije korištenje sportske i smještajne infrastrukture, kao i drugih raspoloživih resursa za bavljenje sportom profesionalnih sportaša i rekreativaca svih dobnih kategorija, organiziranje sportskih natjecanja i uz sport vezanih manifestacija, te provedbu raznih drugih programa. Cilj projekta Hrvatska – zemlja sporta je sustavno i trajno mobilizirati kreativnu energiju svih čimbenika uključenih u razvoj turizma i sporta u svim dijelovima Hrvatske, kako bi se na tragu kvalitetne infrastrukture i prepoznatljivosti temeljene upravo na uspjesima sportaša stvorio i isporučio inovativan proizvod usmjeren najvećim dijelom inozemnom sportskom tržištu.

Značajan napredak u provedbi projekta postignut je 2019. godine, kada je uspostavljena osnovna informacijska infrastruktura u području online komunikacija - izrađena je web stranica projekta s hrvatskom i engleskom inačicom, Facebook i Instagram stranice te Newsletter sustav. Nastavno na razdoblje pandemije, 2021. godine razvijena je i zasebna web stranica posvećena sportskom i zdravstvenom turizmu. Tako su na jednom su mjestu prikupljene i objavljene sve relevantne informacije, objedinjena je komercijalna ponuda i predstavljena tržištu putem razvoja posebnog branda Health Republic.

Ove godine naglasak je stavljen na promidžbu i vidljivost projekta, a koja se očituje u informiranju sportske, specijalizirane i opće javnosti o projektu, projektnoj ideji, kao i postignutim ciljevima i rezultatima. Za potrebe vidljivosti projekta provedene su PR aktivnosti na međunarodnim i nacionalnim web portalima i tiskanim medijima. U cilju jačanja svjesnosti o aktivnostima i brandu, odrađeno je planirano povećanje prometa na web stranicama i dosega na društvenim mrežama provođenjem integriranih online kampanji. Pripremljen je i objavljen Facebook i Instagram sadržaj koji komunicira ključne odrednice projekta, posebice uspjehe hrvatskih sportaša. Aktivnosti na društvenim mrežama jačaju konzistentnu komunikaciju u cilju osnaženja poruka branda, te ostvarenja pomoći pri interakciji i angažmanu s potencijalnim korisnicima. Uz navedene aktivnosti, preveden je i kompletan sadržaj službenog web portala na njemački i talijanski jezik kako bi se osigurao doseg do znatno šire publike diljem svijeta.

2022. godine projekt je bio prezentiran tijekom održavanja svih važnih sportskih događaja kojima je Uniline nazočio. Odrađeni su razgovori sa svjetskim i europskim sportskim federacijama, te velikim brojem domaćih i stranih sportskih saveza kao i s nizom stranih klubova. Zbog važnosti održavanja kontinuiteta i mogućnosti obrade specifičnih tržišta, odnosno tržišnih segmenata vezanih uz promicanje sportskih potencijala Hrvatske, prodaju paketa sportskih i turističkih usluga te organizaciju sportskih natjecanja, Uniline je predstavljao projekt i na nizu najvažnijih turističkih sajmova u Europi i regiji. Uspostavljeni su kontakti s partnerima i razgovaralo se o realiziranim aktivnostima te novim projektima za narednu godinu.