MUŠKI MIRISI

'Parfemski filmovi' velikih režisera

20.10.2010 u 15:17

Bionic
Reading

Martin Scorsese za Chanel, Guy Ritchie za Dior i Frank Miller za Gucci predvode sve dominantniji trend mirisnog oglašavanja

Gaspard Ulliel za Chanel

Nakon što se Baz Luhrmann proslavio postmodernim mjuziklom Moulin Rouge, Chanel je prije šest godina angažirao maštovitog Australca da snimi kampanju za No.5 koja ni po čemu nije trebala sličiti uobičajenoj reklami za parfem. Oduševljeni Baz snimio je bajkoviti 4-minutni film sa svojom omiljenom glumicom Nicole Kidman, koja je nosila skupocjene Lagerfeldove kreacije i dijamante vrijedne 20-ak milijuna dolara. Ne samo da je nakon toga parfemskog blockbustera Nicole završila u Guinnessovoj knjizi rekorda kao najviše plaćena glumica nego je i sama reklama proglašena najskupljom u povijesti.

Koliko su na svoje aktualne reklame, bolje rečeno, minifilmove potrošili veliki parfemski brendovi angažiranjem velikih filmskih zvijezda, manje je bitno. Mnogo je važnija činjenica da su procijenili kako njihove iznimne mirisne kreacije trebaju dodatnu vrijednost kojom će potvrditi svoj neprikosnoveni status luksuzne robe. Recesiji usprkos, ili baš zbog nje, Chanel, Dior i Gucci kao da su se natjecali tko će angažirati što poznatijeg glumca, glumicu i režisera.

Chanel je po prvi put u svojoj povijesti odabrao glumca za zaštitno lice svog muškog mirisa. Drveno-aromatični Bleu de Chanel utjelovljuje naočiti Francuz Gaspard Ulliel, kojeg smo upoznali u holivudskom hitu 'Hanibal - Početak', a sada ga možemo gledati u reklami koju potpisuje veliki Martin Scorsese. S obzirom da su Martin i Gaspard proveli čak pet dana u New Yorku snimajući dinamični 1-minutni film Bleu de Chanel, čini se itekako podcjenjivačkim nazvati ga običnom reklamom.

Dior je procijenio da njihov superuspješni miris za muškarce Dior Homme, koji već pet godina plijeni parfemsku kritiku i publiku, zaslužuje još bolju prezentaciju. Izbor je pao na nerazdvojne Engleze, izazovnog Judea Lawa i kontroverznog Guya Ritchiea, koji su u samom srcu Pariza snimali 4-minutnu reklamu nabijenu napetošću i seksepilom u maniri filma noira.

Da ni ženski parfemi ne zaostaju za 'filmskim trendom', potvrđuje dizanjerica talijanskog Guccija Frida Giannini, koja je svoj novi ženski parfem Gucci Guilty odlučila lansirati s velikim praskom. Trkaći auti, eksplozije i vatrena stihija u futurističkoj režiji američkog stripaša i režisera Franka Millera 'proždiru' zaštitno lice novog parfema, glumicu iz 'vampirskog serijala' True Blood Evan Rachel Wood i njezinog filmskog partnera Chrisa Evansa, poznatog nam iz 'Fantastične četvorke'.