S obzirom na interes slavnih osoba i širu tendenciju povratka arhivskih klasika, Campana ima sve preduvjete postati jedan od najpoželjnijih modnih dodataka
Ako postoji jedan modni dodatak koji već sada najavljuje što ćemo nositi 2026. godine, onda je to povratnička torba Campana modne kuće Bottega Veneta.
Kultni model iz arhive brenda nedavno je ponovno lansiran, a već su ga prigrlile brojne slavne dame, među njima Margot Robbie, Michelle Yeoh i Julianne Moore.
Modna industrija posljednjih sezona snažno se okreće nostalgiji, a luksuzni brendovi sve češće posežu za vlastitom arhivom. Nakon povratka kultnih torbi - Paddingtona modne kuće Chloé ili Fendijeva modela Spy - jasno je da se trend nastavlja i u 2026. godini. Upravo se u tom kontekstu ponovno pojavljuje i Campana jer ima sve predispozicije postati nova 'it' torba.
Arhivski klasik prilagođen suvremenom luksuzu
Torba Campana predstavljena je u proljeće 2004. godine, kada se moda počela udaljavati od agresivne logomanije devedesetih i okretati suptilnijem luksuzu, naglasku na izradu, detalje i teksturu. Upravo je u tome Bottega Veneta izgradila svoj identitet - bez vidljivih logotipa, ali s prepoznatljivim pletenjem kože zvanim intrecciato.
Za novo izdanje Campana je diskretno osvježena da bi se prilagodila današnjem vremenu. Uklonjeni su metalni detalji na naramenicama, čime je naglašena čista, elegantna silueta torbe. Rezultat je model koji djeluje još profinjenije, ali zadržava prepoznatljiv DNK kuće.
Torba je i dalje bez podstave, čime se naglašava majstorstvo tehnike intrecciato, jednog od najprepoznatljivijih elemenata brenda. Upravo zbog toga Campana djeluje luksuzno i prepoznatljivo, čak i bez istaknutog imena.
Tri veličine i status budućeg klasika
Nova Campana dolazi u tri veličine; maloj, srednjoj i velikoj, te u pažljivo odabranim nijansama kože (i one brušene). Već sada se pozicionirala uz bok dugovječnim modelima kuće Bottega Veneta, poput torbe Andiamo ili kultnog Clutcha, a oni su godinama držali status modnih ikona.