Rihannin brend Fenty Beauty ove je godine ostvario povijesni uspjeh zahvaljujući puderu koji je uvršten na listu najboljih izuma prethodnih 25 godina, po izboru magazina Time
Time je u svojoj analizi istaknuo revolucionarni utjecaj koji je Fenty Beauty ostvarila kada je lansirana u rujnu 2017. godine s nevjerojatnih 40 nijansi podloge, što je tada predstavljalo pravi preokret u industriji ljepote. Kao što je magazin napisao 2017. godine, šminka je poput tajnog oružja, ali za mnoge je to oružje bilo previše tajno jer su kozmetičke tvrtke često ciljale žene sa svjetlom do srednjim tonom kože, a žene s tamnijim tonom kože marginalizirale.
Fenty Beauty je narušila ovaj status quo lansiranjem s impresivnom paletom nijansi koja je predstavljala svu lepezu ljudskog spektra boja kože. Neposredni uspjeh brenda potaknuo je druge kozmetičke tvrtke da postanu više inkluzivne i stvore bolje opcije za osobe s tamnijim tonom kože. Rihannaina formula 'ljepota za sve' pokrenula je ono što je postalo poznato kao 'Fenty Effect' - fenomen koji je postavio novi standard u industriji gdje je četrdeset nijansi postalo mjerilom.
Ovaj prestižni izbor na Time-ovoj listi najboljih izuma potvrđuje da Fenty Beauty nije bila samo još jedna kozmetička linija, već je predstavljala pravu društvenu revoluciju koja je transformirala kako industrija ljepote pristupa raznolikosti. Brend je uspješno kombinirao inovativnu formulu s revolucionarnim pristupom inkluzivnosti, što je rezultiralo milijardskim biznisom.
Time-ova Kuća slave najboljih izuma obuhvaća najznačajnije inovacije posljednjih četvrt stoljeća, od NuvaRing kontracepcije i iRobot Roomba usisavača do Nintendo Switch konzole i LED žarulje. Činjenica da se Fenty Beauty nalazi među ovim tehnološkim i znanstvenim dostignućima svjedoči o dubini utjecaja koji je Rihannaina vizija imala na industriju i društvo.
2021. godine postala najbogatijom glazbenicom na svijetu
Pro Filt'r Soft Matte Longwear podloga predstavlja srce Fenty Beauty brenda, proizvod koji je dokazao da ljepota doista može biti za sve. Ovaj izbor Time magazina označava još jedan kamen u mozaiku Rihanninih poslovnih uspjeha, koja je 2021. godine postala najbogatija glazbenica s neto vrijednošću od 1,7 milijarda dolara.
Rihannino poduzetničko putovanje koje je počelo s Fenty Beauty 2017. godine proširilo se na Savage X Fenty donje rublje, Fenty Skin liniju za njegu kože i najnoviju Fenty Hair liniju za njegu kose, potvrđujući njenu viziju inkluzivne ljepote kroz sve kategorije.