krenulo joj

Okrenula minus u plus: Victoria Beckham obara rekorde, a najbolje tek dolazi

02.09.2025 u 12:15

Bionic
Reading

Brend Victorije Beckham probio je prag od otprilike 130 milijuna eura i četvrtu godinu zaredom bilježi dvoznamenkasti rast, dok se bivša Posh sprema zauzeti glavnu ulogu u Netflixovoj dokuseriji koja stiže ove jeseni

Luksuzno tržište se hladi, ali brend Victorije Beckham ide kontra ciklusa: 2024. je završila s 26% rasta prihoda, na oko 129,8 milijuna eura uz snažan zamah i u modi i u ljepoti. Kada se iz jednadžbe isključi mirisni biznis lansiran 2023., operativna dobit raste 47% na godišnjoj razini što je najčvršći znak da je brend nakon godina minusa učvrstio temelje.

Rezultati sugeriraju da brend pronalazi stabilan kurs nakon godina poslovanja s gubitkom, i stižu u trenutku pritiska na luksuznu industriju u cjelini. U takvom okruženju, brend Victorije Beckham pokazao se otpornim. I modni i beauty odjel Victorije Beckham odradili su snažnu godinu. Najpopularniji proizvod iz njezine beauty linije, Satin Kajal Liner, zadržao je momentum od lansiranja 2019., a proizvodi za njegu kože i mirisi su prošireni novim ‘double cleanserom’ i mirisom 21:50 Rêverie. Brend je surađivao i s Biodermom i Augustinusom Baderom na micelarnoj vodi i korektoru, što je dodatno osnažilo ponudu.

Krep haljine su najtraženije

Tražena je i nanovo lansirana linija trapera i proširena ponuda kožnih dodataka, što je potaknulo rast prodaje na web‑trgovini i u dućanu. Direktni kanali porasli su 26% i čine 62% ukupne neto prodaje, pri čemu su se kao bestselleri izdvojile krep haljine u midi i večernjim dužinama; veleprodajna distribucija širila se u robnim kućama diljem Francuske i Italije. Brend nastavlja graditi na zamahu koji je ulovio, u srpnju je stigla nova izvršna direktorica, Sybille Darricarrère Lunel, s iskustvom iz Christian Dior Couturea i Galeries Lafayettea.

Plan za idućih 12 mjeseci uključuje nova lansiranja i širenje prisutnosti u robnim kućama u Ujedinjenom Kraljevstvu i Francuskoj, uz cilj da se dosegne 200 prodajnih lokacija na svijetu. Beauty segment, koji bi do kraja godine trebao držati više od 20% ukupne prodaje, lansirat će i prvu liniju tekućih pudera. Sama Victoria Beckham ove jeseni ulazi u prvi plan, Netflix će emitirati dokuseriju o usponu kompanije i njezinoj ulozi kreativne direktorice što će zasigunrni odnijeti novi zamah njezinom brendu.