Nike Total 90, kultna nogometna tenisica iz 2000-ih, vratila se na modnu scenu, što najviše možemo zahvaliti nostalgičarskim tendencijama generacije Z
Izvorno namijenjena nogometašima zbog asimetričnog vezanja i izostanka jezika, čime se postiže bolji kontakt s loptom i precizniji udarci, T90 tenisica ubrzo je prerasla sportske terene i postala prepoznatljivi model tenisica među cijelom generacijom djece iz 2000-ih.
Ikoničan kružni logo '90', koji simbolizira trajanje nogometne utakmice, te upečatljive boje poput srebrno-crvene i narančaste inspirirane Europskim prvenstvom 2004. dodatno su utvrdili njihov status kultnog modela.
Nova verzija vjerna originalu
Povodom Europskog ženskog prvenstva i uoči 25. obljetnice, Nike je predstavio novu verziju T90 SP, dizajniranu vjerno originalu, koju su nekoć nosili nogometni velikani poput Zidanea i Ronaldinha.
Nova kampanja uz zvijezde kao što su Iris Law i Ethan Nwaneri dodatno je oživjela ovaj model na društvenim mrežama, gdje hashtag #T90 broji više od 22 tisuće objava i 156,3 milijuna pregleda, dok su Google pretrage za 'Nike Total 90' porasle za čak 621% prošlog mjeseca!
Ovaj povratak uklapa se u 'blokecore' trend, koji spaja nogometnu estetiku s dnevnim stilom te pretvara sportske komade u nezaobilazne modne detalje.
Nike T90 ističe se jednostavnim i bezvremenskim dizajnom, a razigrane boje omogućuju lako kombiniranje: metalik verzija odgovara crnom odijelu, ljubičasti model osvježava bijelu košulju i dugu suknju, dok se smeđi tonovi savršeno slažu uz t-shirt i kratke hlače.
Londonska dizajnerica Martine Rose uvrstila je T90 tenisice u svoju kolekciju za novu sezonu jesen/zima, potvrđujući da taj kultni model pruža beskrajne mogućnosti za kreativne modne izraze.