Nedugo nakon odluke o ukidanju serije 'I tek tako...', glumica Sarah Jessica Parker osvanula je novoj kampanji za poznati brend omraženih čizama
Brend Ugg slavi svoju ostavštinu jesenskom kampanjom pod nazivom 'Ikonično od prvog koraka', koja putuje od Venice Beacha u Kaliforniji do Pariza kako bi zabilježila putovanje brenda uz pomoć redateljice Gie Coppole i nekoliko zvijezda kampanje, od Else Hosk do Sarah Jessice Parker.
Gia Coppola, koja je režirala film 'The Last Showgirl' s Pamelom Anderson u glavnoj ulozi, vodila je kampanju u tri poglavlja, a različiti sportaši, modeli, glazbenici, glumci i modni dizajneri opisani su kao oni koji utječu na nasljeđe Ugga.
Ljubiteljica 'ružne' obuće
Dok u kultnoj seriji 'Seks i grad' troši bogatstvo na cipele s potpisom Manola Blahnika, glumica Sarah Jessica Parker za razliku od Carrie Bradshaw koju godinama utjelovljuje pokazala se neopokolebljivom obožavateljicom udobnih klompi.
Ovoj udobnoj obući zvijezda serije 'Seks i grad' vjerna je godinama, točnije od početka 90-ih, što je u potpunoj suprotnosti s likom spisateljice Carrie Bradshaw, koja i u običnu šetnju ne ide bez visokih potpetica, po mogućnosti s potpisom slavnoga Manola Blahnika.
Omražene uggsice možda su nezamislive za Carrie Bradshaw, no svakako ne i za Sarah Jessicu Parker koja ju godinama utjelovljuje.
'Ugg kampanja 'Ikonično od prvog koraka' je slavlje našeg putovanja kao brenda i nevjerojatnih pojedinaca koji su nam se pridružili na tom putu kako bismo gradili zajednicu kroz našu povijest. Od 1978. pomažemo našoj zajednici da se osjeća ugodno izražavajući sebe iznutra i izvana. I nismo to postigli sami,' izjavila je predsjednica brenda Ugg, Anne Spangenberg.
'Svaki put kad potrošač nosi uggsice, doprinosi ovom nasljeđu. To je zajednički napor, a time i zajedničko slavlje. Iskorištavamo svaku priliku da zahvalimo našoj zajednici što je uz nas, i uzbuđeni smo što ćemo nastaviti biti prisutni u njihovim životima', zaključuje.