pristupačni luksuz

Legendarni brend Donna Karan vraća se na modnu scenu s kolekcijom prepunom najvećih aduta

09.02.2024 u 15:07

Bionic
Reading

Brend s njujorškim potpisom bio je jedan od vodećih tijekom devedesetih, no onda kao da ih je 'pojela konkurencija'... Prije osam godina vodstvo je preuzeo G-III Apparel Group Ltd. koji sada ima plan oživjeti legendarni brend, a prati ih i osam supermodela koji u novoj kolekciji nude pristupačnu luksuznu i elegantnu odjeću ljudi zapravo žele nositi iz dana u dan

Iako sama Donna Karan nema udjela u ovom ponovnom predstavljanju, njezino nasljeđe živi unutar svake prerađene ideje koju je stvorio interni tim Donne Karan iz New Yorka. Rad na proučavanju njezinih arhivskih skica bliži se kraju, a u četvrtak je najavljeno veliko ponovno lansiranje nove kampanje za proljeće 2024. imena 'In Women We Trust'.

U srcu ove nove Donne Karan New York je capsule kolekcija koja koketira s kolekcijom poznate dizajnerice koju je predstavila 1985. godine.

U kolekciji se nalazi klasik brenda - bodi, ali i klasici kao što su baloner, uska crna suknja te trendi hlače širokih nogavica, a paleta boja veže se za crnu i bijelu. Osim toga, u ponudi su i mirisi, naočale, torbe, cipele i remenje.

Kada je Karan pokrenula brend prije 40 godina, napravila je to u trenutku kada je napustila svoj desetogodišnji posao glavne dizajnerice Anne Klein s ciljem da pokrene vlastiti brend kako bi dizajnirala modernu odjeću za moderne ljude. Karan je brzo postala poznata kao majka capsule kolekcije kada je lansirala koncept 'Seven Easy Pieces', koncept sastavljen od bodija, suknje, krojene jakne, haljine, nečeg kožnog, bijele košulje i džempera od kašmira.

Dugoočekivanu povratničku kampanju snimila je legendarna Annie Leibovitz, a pred objektivom je okupila žene čiji je rad bitno utjecao na modu i doživljaj mode u svijetu. Glavna lica kampanje su Cindy Crawford, Linda Evangelista, Amber Valletta, Shalom Harlow, Carolyn Murphy, Imaan Hammam, Karlie Kloss i Liya Kebede.

'Donna je vjerovala u žene više nego itko. Možeš biti što god želiš u njezinoj odjeći', ispričala je Linda Evangelista za People te tako sumirala glavnu ideju kolekcije i brenda s dugogodišnjom povijesti.

Uz klasične krojeve i kvalitetne komade dizajnerica je donijela visoku modu u svakodnevicu žena diljem svijeta.

'Donna je bila dio prekretnica koje sam doživjela. Donna predstavlja i snagu i senzualnost', dodala je Evangelista uz snažnu izjavu kako je Donna Karan stvarno izdržala test vremena, a Cindy Crawford istaknula je kako je Karan stvorila novi stil power dressinga koji je slavio žene i njihova tijela.

ZASLUŽILA JE

Ovako za Cindy Crawford izgleda odmor iz snova

Pogledaj galeriju