HAUS LABORATORIES

Lady Gaga predstavila vlastiti beauty brend, a evo koliko će koštati njezini proizvodi

12.07.2019 u 14:30

Bionic
Reading

Poput glazbene kolegice Rihanne i članica klana Kardashian, pop zvijezda i oskarovka Lady Gaga upustila se u beuty biznis kreiravši vlastitu liniju dekorativne kozmetike Haus Laboratories. U intervjuu za Women's Wear Daily, 33- godišnja pjevačica i glumica progovorila je o svom 'čudnom' stilu i novoj beauty liniji proizvoda

'Od početka moje karijere ljudi su me nazivali čudnom. Čak i kad sam objavila posljednji album 'Joanne' i kada sam stalno nosila ružičasti šešir. Na račun njega znala sam se šaliti sa svojim stilistom Brandonom Maxwellom koji me tada upitao moram li ga nositi sa svime', ističe Gaga koja je pokušala oponašati čudnovatost šešira u svakom javnom pojavljivanju prilikom promocije posljednjeg albuma.

  • +5
Lady Gaga Izvor: Reuters / Autor: Reuters

Početkom tjedna svoju vojsku fanova na društvenim mrežama Lady Gaga obavijestila je o lansiranju vlastite linije dekorativne kozmetike kojom ženama ne pokušava reći da im je potreban make-up kako bi izgledale dobro.

Sumnja u vlastiti identitet Gagu je potaknula da još više pomakne granice namijenivši novu beauty liniju ženama i muškarcima, pritom izjavivši kako joj je želja unišiti granice mode i društva umjesto njihova stvaranja.

Haus Laboratories Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

'Mnogi ljudi danas osjećaju pritisak da moraju izgledati na određeni način. Pokušavaju imitirati izgled drugih ili biti tako precizni sa make-upom da izgledaju retuširano kako bi se uklopili u svijet društvenih mreža i smatrali lijepim. Tu ideju želim uzeti i razbiti', poručuje Gaga.

OUR HAUS. YOUR RULES. | HAUS LABORATORIES Izvor: Društvene mreže / Autor: Lady Gaga

Prema navodima poznate modne publikacije WWD, Gaga je svoju beauty liniju podijelila u šest kolekcija uključujući: Haus of Chained Ballerina, Haus of Goddess, Haus of Rockstar, Haus of Dynasty, Haus of Metalhead i Haus of Rose Bitch.

Svaki navedeni set od tri make-up proizvoda prodavat će se po cijeni od 49 dolara ili nešto više od 300 kuna, a sadržavat će olovku za usne, ruž i tekući puder sa sjajnim česticama zvan Glam Attack, uz dodatak kozmetičke torbice.

Najavivši svoj novi poslovni poduhvat Gaga se obratila fanovima na Instagramu otkrivši im priču kako se zaljubila u moć make-upa.

'Kada sam bila mlađa, nikada se nisam osjećala lijepom. Uvijek sam se borila da nađem taj osjećaj unutarnje i vanjske ljepote sve dok nisam otkrila moć šminke. Sjećam se da sam svako jutro gledala svoju majku kako nanosi make-up uživajući u sjaju svoje moći i stavljanju svog najhrabrijeg lica', priznaje Gaga kojoj je majka bila veliko nadahnuće i polazna točka od koje je počela kreirati svoj novi identitet.

'Počela sam eksperimentirati sa šminkom na način da ostvarim snove o snazi poput majčine. Tada sam stvorila Lady Gagu', ističe pjevačica.

Kako je najavljeno, proizvode iz make-up linije Lady Gage biti će dostupni za prednarudžbu od 15. srpnja, kako sama ističe, njezina beauty linija Haus Laboratories je u potpunosti veganska i nije testirana na životinjama.