PODACI NE LAŽU

Kraj Meghan Markle efekta? Kate Middleton službeno preotela titulu modno najutjecajnije osobe

16.03.2020 u 11:51

Bionic
Reading

Britanska miljenica Kate Middleton službeno je pretekla svoju šogoricu, bivšu američku glumicu Meghan Markle, kao najutjecajnija modna osoba s kraljevskih dvora u 2020. godini

Kada se 38-godišnja Amerikanka Meghan Markle 2017. godine pridružila britanskoj kraljevskoj obitelji, njezin modni utjecaj zvan 'Meghan efekt' bio je vidljiv na svakom koraku. Gotovo sve što bi odjenula vojvotkinja od Sussexa izazvalo je ogroman interes kod modnih kupaca, no pojavom Megxita, odnosno odluke Meghan Markle i britanskog princa Harryja o odstupanju s kraljevskih dužnosti, njezin modni utjecaj drastično je pao prema prikupljenim podacima stranice LovetheSales.com.

Na temelju njezinih izdanja u periodu od 2017. do 2019. godine, Meghanini modni odabiri ostvarili su prosječan porast internetskih pretraživanja od 216 posto, no pojavom Megxita ovaj trend je drastično pao na samo 31 posto.

Kao sušta suprotnost Meghan, izdanja Kate Middleton viđena u 2020. godini do sada su potaknula 159 posto internetskih pretraživanja, što je, kako ističe predstavništvo stranice, povećanje od 119 posto u odnosu na period između 2017. i 2019. godine.

Početkom godine Kate Middleton i Meghan Markle snimljene su u kaputima popularnog španjolskog high street brenda Massimo Dutti, a iako su se oba modela pokazala popularnima kod modnih kupaca, onaj koji je nosila vojvotkinja od Cambridgea pretraživao se osam puta više u odnosu na model koji je odabrala Meghan.

Pad 'Meghan efekta'

Od 2017. do 2019. 'Meghan efekt' službeno je nadmašio 'Kate efekt' - no otkad su Harry i Meghan najavili selidbu u Sjevernu Ameriku, njezini modni odabiri nisu imali utjecaja kao izdanja viđena prethodnih godina.

Smanjenje modnog efekta Meghan Markle posebno je vidljivo kada je riječ o haljinama, poput crvenog modela s potpisom londonskog brenda Safiyaa, u kakvom je viđena početkom ožujka u Londonu.

  • +12
Princ Harry i Meghan Markle Izvor: Profimedia / Autor: Justin Goff / Goff Photos / Profimedia

Statement haljina u kojoj se Meghan pojavila u londonskom Royal Albert Hallu bila je vrlo slična plavoj haljini istoga dizajnera koju je 2018. godine nosila tijekom posjete Fidžiju.

Plava haljina tada je imala mnogo veći utjecaj na modne kupce jer je u narednim danima pretraga za haljinama brenda Safiyaa porasla za 223 posto. Za usporedbu, crvena kreacija istoga brenda potaknula je porast od 38 posto u pretragama tijekom proteklog tjedna.

Najutjecajnije izdanje Kate Middleton u 2020. godini

Do sada najutjecajnije izdanje britanska miljenica imala je u trećem danu svoje nedavne kraljevske turneje po Irskoj.

Kate je treći dan u Galwayu odala modnu počast zemlji domaćinu u zelenoj kombinaciji stvorenoj od kaputa s potpisom britanskog brenda Alexander McQueen i haljine vintage izgleda s potpisom londonskog brenda Suzannah, da bi cjelokupno izdanje kompletirala torbicom clutch Jimmyja Chooa i parom crnih čizmi s potpisom Ralpha Laurena.

Cjelokupan stajling postao je veliki hit, a osobito već viđeni model kaputa s potpisom Alexandera McQueena, za kojim je internetska pretražnja nasrala za 233 posto. Potraga za modelima jakni općenito s potpisom ovog britanskog brenda proteklog tjedna porasla je za 93 posto.

Britanci vole casual izdanja Kate Middleton

Iako se tijekom obavljanja kraljevskih dužnosti najčešće nalazi u komadima s potpisom renomiranih dizajnera, njezini cjenovno pristupačni stajlinzi ove godine također su privukli veliku pažnju modnih kupaca.

Od njezinih 20 do sada analiziranih stajlinga, njih 11 uključivalo je komade s potpisom high street brendova poput španjolske Zare i Manga, koje su imali itekakvu korist od vojvotkinje.

Ove je godine od Kate Middleton najviše profitirao poznati britanski brend Marks & Spencer nakon što je vojvotkinja u veljači viđena u njihovim pristupačnim bijelim tenisicama.

Njihove tenisice od veganske kože, čija vrijednost iznosi nešto više od 250 kuna, postale su veliki hit kod modnih kupaca u Velikoj Britaniji izazvavši povećanje internetske pretražnje za 165 posto.

Na stranicama trgovine Marks & Spencer tražile su se više od dvije tisuće puta, a u potpunosti su rasprodane samo nekoliko sati nakon što je u njima ugledana Kate Middleton.