KEMIJA JE KUL!

Kim Verson je ambasadorica projekta Chemgeneration

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 23.04.2012 16:10
  • Objavljeno 23.04.2012 u 12:15
Kim Verson projekt Chemgeneration

Kim Verson projekt Chemgeneration

Izvor: Promo fotografije / Autor: Dallas records

Znate li što je 'Future City'? Riječ je o novoj edukativno-zabavnoj internetskoj igri na Facebooku za mlade koja popularizira znanost te predstavlja dostignuća koja će biti od ključne važnosti za očuvanje okoliša i održivog razvoja u budućnosti

Edukativni portal Chemgeneration.com osmislio je jedinstvenu internetsku igru koja u središte stavlja ekološki osviješten način razmišljanja - igru Future City

U Hrvatskoj je ambasadorica projekta mlada pjevačica Kim Verson koja je izjavila: 'Igra Future City jako je zabavna, a nagrade vrlo primamljive. Naučiti nešto novo uvijek je lakše kroz igranje i zato vjerujem da će se mnogo mladih uključiti i pokušati izgraditi svoj grad budućnosti.

Ova igra pomoći će unaprijediti znanje mladih o znanosti u deset srednjoeuropskih zemalja, a istovremeno će oblikovati njihov stav prema svijetu i budućnosti. Kampanju je osmislio BASF, tvrtka posvećena znanstvenom obrazovanju novih generacija.

 

Zadatak je igrača u igri Future City izgraditi grad u virtualnom prostoru uz pomoć mašte i vizije budućnosti. Tijekom igre, mladi će se upoznati s čitavim procesom urbanizacije i tako shvatiti važne probleme vezane za urbanizaciju s kojima se moraju nositi svi gradovi u razvoju. Tihi gradić pred njihovim se očima pretvara u užurbanu metropolu, a igrači moraju rješavati razne zadatke, poput upravljanja sustavom opskrbe zelenom energijom, obrade vode, gospodarenja otpadom ili ekološkog prijevoza uz primjenu najnovijih znanstvenih inovacija. U međuvremenu, igrači uviđaju da njihove odluke utječu na okoliš i stoga tijekom igre mogu razviti i odgovoran način razmišljanja.

'Edukativni portal Chemgeneration.com redovito posjećuju studenti i učenici u više od 140 zemalja, što pokazuje da su pripadnici mlade generacije otvoreni za znanost, a mi moramo samo naći način da ih zainteresiramo. Zato ih ove godine potičemo da se igraju', smatra Filip Dvorak, direktor komunikacija BASF-a za srednju Europu. 'U igri Future City, mladi se mogu upoznati s naprednim znanstvenim tehnologijama koje predstavljaju osnovne elemente održive budućnosti, i to dok se igraju', objasnila je.

Igra Future City je dostupna na linku: www.chemgeneration.com/hr/futurecity


DETALJNIJE I NA: www.chemgeneration.com/hr/facebook

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi