UDOBNOST JE NA CIJENI

Izgurali tenisice s popisa najpoželjnije obuće: Zašto su Crocs i Birkenstock novi omiljeni brendovi današnjice

26.07.2021 u 13:29

Bionic
Reading

StockX je izgradio reputaciju kao platforma na kojoj se kupuju i prodaju najpopularnije tenisice, stoga je posebno zanimljivo što neki brendovi, koji su isplivali kao najpoželjniji u prvoj polovici ove godine, nemaju nikakve veze s tenisicama

'Burza stvari' kako nazivaju StockX objavio je polugodišnji izvještaj u kojem je identificirao neke od najbrže rastućih brendova na StockX-u u prvih šest mjeseci 2021. u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Na vrhu se našao Birkenstock, koji bilježi rast od 610% na ovoj platformi u navedenom razdoblju. No Birkenstock nije jedini brend na popisu uz čije ime se veže udobnost.

Crocs je došao na visoko 3. mjesto, s rastom od 430% u prvoj polovici 2021.

'Ovi brendovi govore o novom smjeru potrošača koji žele više udobnosti, što je posebno došla do izražaja s pandemijom i lockdownima te velikom brojem ljudi koji zbog toga radi od kuće. Velika je potražnja za obućom koje jednostavno možete obuti i nositi po kući. No pri tom neće žrtvovati izgled jer i dalje žele izgledati cool', rekao je za Jesse Einhorn iz StockX-a.

Konkretno govoreći za Crocs, Einhorn je rekao kako su potrošači StockX-a postali obožavatelji tog brenda zahvaljujući njihovim netipičnim suradnjama. 'Crocs je tako fascinantna priča. To je brend koja nam prije dvije godine nije bio ni na radaru, a zbog zanimljivih suradnji uspio se staviti u središte kulture tenisica. Poletjeli su zahvaljujući suradnji s Post Maloneom, a zatim su se udružili s Justinom Bieberom i Lukeom Combsom. Napravili su onaj izvanredni Kentucky Fried Chicken kolab, kao i Peeps. Sve ih je to dovelo na radar nove, mlade publike', rekao je Einhorn.

Dva druga brenda na vrhu popisa dolaze s luksuznog tržišta; Louis Vuitton, brend broj 2 u prvoj polovici 2021. godine, zabilježio je rast od 440%, a Alexander McQueen, marka br. 4 na popisu od 370%. Usamljena tradicionalna marka tenisica među kroksicama, birkenstokicama i dizajnerskim brendovima je Reebok, koji je zauzeo 5. mjesto, s porastom od 210%. u istom razdoblju.

'Ono što pokreće ove trendove su sami potrošači. Imamo nadasve mladu bazu korisnika; 70% naših korisnika mlađe je od 35 godina, a većina korisnika naših aplikacija mlađa je od 25 godina. Mladi ljudi imaju omiljene brendove i ne brine ih što se uklapa u koju kategoriju. Jednako je vjerojatno da će ići na StockX, vidjeti par Air Forceica i staviti to u svoju košaricu zajedno s parom tenisica Louis Vuitton', rekao je Einhorn.

  • +22
Natikače Izvor: Promo fotografije / Autor: promo