LIJEPA NAŠA SAVA

I hrvatski kontinent ima bogatu turističku ponudu

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 31.05.2010 13:43
  • Objavljeno 31.05.2010 u 12:33
savski sajam 11

savski sajam 11

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal.hr

Da hrvatski turizam ne mora biti orijentiran isključivo na more, pokazuje i najnoviji projekt Lijepa naša Sava koji ukazuje da Hrvatska itekako ima potencijala za kontinentalni turizam. Projekt Lijepa naša Sava skreće pažnju javnosti na vodno bogatstvo u Hrvatskoj i gradove uz rijeku Savu, ali i druge rijeke, koji imaju veliki turistički potencijal

Cilj je projekta Lijepa naša Sava promicanje svijesti o važnosti očuvanja vodnih potencijala te poticanje kontinentalnog ekoturizma i turističkih sadržaja na temeljima održivoga razvoja. Kako bi se skrenula pažnja javnosti na prirodno bogatstvo i potencijal za turistički turizam, u nekoliko hrvatskih gradova održavaju se Savski sajmovi. Prvi je u subotu održan u Zagrebu na Bundeku, a posjetili su ga mnogi Zagrepčani, među njima i neka poznata lica poput manekenke Kristine Bradač, glumice Marije Borić, voditeljice Petre Nižetić i pjevačice Martine Vrbos.

tportal.hr

tportal.hr

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal.hr

Zagrebački Savski sajam prvi je u nizu sajmova, a ukazao je na potencijal hrvatskog kontinentalnog dijela i bogatstvo tradicije. U sklopu sajmova predstavljaju se tradicijski obrti, zanati i rukotvorine, enogastronomski specijaliteti savskoga kraja te originalni suveniri poput predmeta izrađenih od višestoljetnih hrastova izvučenih iz dubina Save. Riječ o autentičnim hrvatskim proizvodima koji svijetu prikazuju Hrvatsku u nekom novom svijetlu.

Središnje događanje projekta Lijepa naša Sava bit će danas u Davoru kod Nove Gradiške, gdje će se promovirati 'savska kravata', prvi od četiriju jedinstvenih suvenira kontinentalnog turizma. Savski sajam bit će održan i u Sisku, Županji te Slavonskom Brodu.

Projekt su partnerski pokrenuli Međunarodna komisija za sliv rijeke Save, Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva, Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture i Coca-Cola u Hrvatskoj. Podršku projektu pružili su Hrvatske vode, Agencija za plovne putove i Turistička zajednica grada Zagreba.

Zanimljivo je da su u projekt uključeni i mladi talenti, ponajbolji nadareni studenti koji svojim inovativnim idejama, radom i zalaganjem pokazuju da se hrvatski kontinent itekako može promovirati kao zanimljiva turistička odrednica koju nikako ne treba zaobići.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi