ROBA MEĐU TOP 10 DIZAJNERA

Hrvatski modni brand osvojio svijet

29.03.2011 u 08:00

Bionic
Reading

Želite kožnu jaknu kakvu nitko nema, body od najfinije mekane kože, sve to s potpisom originalnosti i kvalitete, prošećite do prvog zagrebačkog dućana branda Roba koji, nakon svjetskih metropola i inozemnih priznanja, svoje proizvode nudi i našim kupcima

Taj modni brand stvoren je još 2007, a pokrenule su ga Branka Šćepanović i Maja Šimunović. Već dvije sezone iza imena stoji samo Branka koja se nedavno našla na listi top deset dizajnera koju je sastaviotalijanski Vanity Fair.

'Pažnja koju nam kao brandu poklanjaju modni urednici magazina, blogeri, buyeri, fanovi i na kraju kupci iznimno je važna. Pokazatelj je da smo na dobrom putu i velika je motivacija za daljnji trud, plodonosna je jer Robu predstavlja široj publici, tj. radi fantastičnu reklamu koja često otvara mnoga (poslovna) vrata. Zadovoljstvo mi je što ovo priznanje dolazi od strane talijanskog modnog uredništva Vanity Faira jer su Talijani pravi modni znalci i ovakav kompliment ima dodatnu težinu', rekla nam je Šćepanović.

Robu su prepoznali i agenti Topshopa, pa su se u toj poznatoj londonskoj modnoj kući u sklopu projekta Topshop Edit dizajnerice predstavile zahtjevnoj svjetskoj klijenteli. Roba je time postala prvi hrvatski brand u povijesti koji ima vlastiti 'pop-up shop' u toj poznatoj svjetskoj kući na Oxford Circusu. Tamo se, osim kolekcija Topshopa, promoviraju i mladi dizajneri iz cijeloga svijeta. Roba se već ranije predstavila i na sajmu suvremene mode u Parizu, Rendez-Vous Femme, koji se održava za vrijeme pariškog tjedna mode, a potom i na listopadskom pariškom sajmu.

Svjetska priznanja ovaj brand dobio je upravo zbog originalnosti i kvalitete, a specifičnost modnog rukopisa Robe je taj što se uglavnom svi modeli rade od fine mekane kože.

'Najčešće koristim razne vrste kože, a uz nju i sve druge kvalitetne materijale koji mi se učine zanimljivim, prikladnim i dostupnim. Koristim i sve boje, iako je crna (ne)boja nekako uvijek na prvom mjestu ili je barem tako bilo do sada. Nije to nikakav 'statement', jednostavno se dogodi. Ali evo je već u ovoj proljetno-ljetnoj kolekciji lagano zavladala smeđa koju sam koristila za meke kožne jakne i dodatke, a kako ustvari volim boje – sa svakom idućom kolekcijom moguće je da neka od njih zabljesne ili preuzme primat', kaže Šćepanović.

No bez dvojbe najpoželjniji komad odjeće s potpisom Roba njihove su kožne jakne za koje dizajnerica kaže da imaju idolopoklonski status.

'Light motivi mijenjaju se iz sezone u sezonu i uvijek su neka reakcija ili zezancija na svijet, događaje, trendove kojima smo okruženi, globalno ili čak i vrlo privatno, no zaštitni znak nam je uvijek isti – to je fina mekana janjeća napa od koje izrađujemo sve moguće odjevne predmete – od asesoara, preko bodyja do jakni. Potonje uživaju pravi idolopoklonski status među ljubiteljicama našeg dizajna, bez dvojbe je to najprodavanija i 'most wanted' Roba', kaže Šćepanović.

Kupci ovog branda su najrazličitijih profila, od mladih dama i stylish gospođa pa do pripadnica tzv. subkultura ili pak šminkerica. Sve one prepoznale su vrijednost ovog dizajna, a svi poklonici Robe od sada će moći šopingirati i u Zagrebu, gdje je dućan otvoren u Preradovićevoj, ali i u Rovinju (Sheriff&Cherry), Zadru (Mar&Val), Hvaru (Thesaurus), Tokiju, Osaki, Parizu, Milanu, a uskoro i u New Yorku i Sydneyju.