TEST

Honda Civic 1.4 Comfort – obični automobil koji to nije

  • Autor: M. V.
  • Zadnja izmjena 22.04.2011 15:49
  • Objavljeno 22.04.2011 u 15:49
119

119

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal

Nije tajna da Honda u posljednje vrijeme igra na sigurno više no ikad. Dovoljan dokaz za to jest izlazak iz Formule 1, konstantna odgađanja nekih automobila, kao i bljedunjavi konceptni primjerci kojima proizvođač iz Zemlje Izlazećeg Sunca definira buduću strategiju
tportal

tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal

Prava šteta, jer nam se posljednja generacija Civica činila kao pucanj u pravom smjeru. Naime i danas, pet godina nakon što je stigao na tržište, Civic izgleda podjednako moderno i futuristički kao od prvog dana. Štoviše, automobil izgleda toliko dobro da prilikom redizajna Japanci skoro da nisu znali što bi promijenili, a samo najveći ljubitelji marke će od prve prepoznati sve razlike.

Honda već duže vrijeme vuče epitet automobila za penzionere, a Civic je bio prvi automobil nakon dugo vremena koji se uspješno othrvao takvom renomeu. Posjednete li prosječnog penzionera za upravljač Civica, on će se ondje izgubiti. No čar Civicovog interijera jest što je istovremeno ergonomski doveden do savršenstva. Sve se, naime, nalazi ondje gdje bi trebalo, ali da pritom ne izgleda konvencionalno. Civic je i jedan od onih automobila koji je prostraniji no što izgleda, pa će mnogi ostati šokirani ponudom smještaja na stražnjoj klupi, kao i prostorom u dvorednom prtljažniku.

A da je riječ o vozačkom automobilu, postaje vam jasno čim pritisnete dugme 'START' i odvezete prvi kilometar. Testni model dolazio je s osnovnim 1,4-litrenim atmosferskim benzincem sa 100 KS kojem možda i treba vječnost (13 sekundi) da pogura automobil do 100 km/h, no to čini na tako melodiozan i požrtvovan način da će vam jednostavno biti gušt držati ga što bliže 6.000 okretaja, potrošnji usprkos. A nećete se previše žaliti ni što zbog nedovoljnog okretnog momenta (127 Nm pri 4.800 o/min) valja često posezati za mjenjačem jer isti raspolaže izvrsno podešenim prijenosnim omjerima te je besprijekorno precizan i 'kliketav'.

A onda ćete se naći na otvorenoj cesti i nećete biti ljubomorni na neke konkurentske modele s potpuno neovisnim ovjesom jer je ovaj Civicov, čak i s torzijskom osovinom straga, doveden do savršenstva i omogućava da bez straha u zavoje ulazite brže i žustrije no što biste se inače usudili, a dobrim kočnicama zahvaljujući, i da kočite kasnije te gas dodajete ranije. I sve je to začinjeno neutralnim upravljačem koji odlično leži u ruci te doista čini da se osjećate povezani s cestom.

Civic nije najjeftiniji kompaktni automobil u klasi, no cijenu donekle opravdava kvalitetom izrade, naprednim dizajnom i užitkom u vožnji.

Proizvođač: Honda
Model: Civic 1.4 Comfort
Vrsta motora: 1.4, četiri cilindra, benzin
Obujam: 1.339 cm3
Snaga (kW/KS): 73/100 @ 6.000 o/min
Okretni moment (Nm): 127 @ 4.800
Potrošnja (l/100 km): 6,1/9,8/7,5
Ubrzanje (0-100 km/h): 13
Maksimalna brzina: 170 km/h
Dimenzije (D/Š/V u mm): 4.255/1.765/1.460
Cijena testnog modela do registracije: 129.000 kuna

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi