Mia Goth koja se mnogi sjećaju po ulogama u kontroverznim filmovima 'Nymphomaniac', 'X' ili 'A Cure for Wellness', a koju možemo vidjeti i u hvaljenom filmu 'Frankenstein', dobila je važan angažman u modnoj industriji
Mia Goth je će uz Mikey Madison i Gretu Lee biti brend ambasadorica kuće Dior.
Uoči s nestrpljenjem iščekivanog debija Jonathana Andersona 1. listopada, luksuzna francuska modna kuća pozdravila je 31-godišnju manekenku i glumicu kao svoje najnovije lice.
Zvijezda Frankensteina odabrana je zbog svoje 'smjele, jedinstvene' osobnosti, 'magnetske karizme' i 'duboko neovisne prisutnosti'.
Anderson je rekao za WWD: 'Dugo sam obožavatelj Mije i njezina rada, suradnja s njom je ostvarenje snova za mene. Njezina prisutnost i empatična osobnost su uvjerljive i na ekranu i izvan njega, što je čini savršenom Dior ženom danas'.
Anderson je nedavno oduševljeno izjavio kako je uzbuđen raditi sa zvijezdom 'Anore' Mikey Madison.
Mia Goth koja briljira u ulozi majke u filmu 'Frankenstein' je također jako uzbuđena zbog ovog novog angažmana.
'Zahvalna sam što sam u partnerstvu s Diorom u ovoj novoj eri pod Jonathanom Andersonom. Njegova jedinstvena vizija u kombinaciji s bezvremenom elegancijom Diora me impresionira. Počašćena sam što predstavljam brend i dizajnera kojem se istinski već dugo divim', rekla je Mia Goth.
Ništa manje sretna nije bila ni glumica Mikey Madison.
'Jonathan me inspirira kao dizajner zbog načina kako priča priče svojih kolekcija i originalnosti koju ulaže u svaku kolekciju. Tako sam ponosna i počašćena što se pridružujem kući Dior kao globalna ambasadorica na početku ovog sljedećeg poglavlja pod Jonathanovim kreativnim vodstvom', rekla je mlada glumica koja je odnijela Oscara za najbolju glumicu 2025.
Kako se ranije pisalo, 'Frankenstein' Guillerma Del Tora, koji rekonfigurira bitne elemente priče Mary Shelley u nešto potpuno originalno, prvenstveno se bavi psihološkom štetom koju roditelji mogu nanijeti svojoj djeci. Njegov Victor je proizvod razmažene majke (Mia Goth), koja umire mlada i ostavlja ga emocionalno nesposobnom, i dominantnom ocu (Charles Dance), koji ga oblikuje u briljantnog, ali nepažljivog izumitelja. Victorova tragična mana je što umjesto da uči iz svog nasilnog odgoja, a on se prema stvorenju odnosi kao prema neželjenom djetetu.